ال‌جی از دو گوشی‌هوشمند Leon و Joy در MWC 2015 رونمایی کرد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل، از دو گوشی‌هوشمند رده‌پایین رونمایی کرد. این گوشی‌های‌هوشمند شامل Leon و Joy است که در زمره‌ی آخرین محصولات ارزان‌قیمت سری L قرار دارد.
تبلیغات

ال‌جی هر دو گوشی‌هوشمند خود را در نمونه‌های 3G و 4G روانه‌ی بازار خواهد کرد. نمونه‌های 4G‌ از وجود قاب پلاستیکی شبیه به فلز صیقلی بهره می‌برند در صورتی که نسخه‌ی 3G از قاب پلاستیکی در پشت برخوردار است. هر دو نمونه از باتری ۱٫۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

ال‌جی لئون، از یک صفحه‌ی نمایش ۴.۵ اینچی FWVGA با تراکم پیکسلی ۲۲۰ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. اندروید ۵ آبنبات چوبی، حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی و یک گیگابایت حافظه‌ی رم را باید از سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند خواند. ال‌جی براساس بازار هدف خود، از پردازنده‌های ۱.۲ یا ۱.۳ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای دراین گوشی‌ استفاده خواهد کرد که سنسور دوربین نیز به ترتیب ۵ و ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

LGJoy

جوی گوشی‌هوشمند دیگری است که سایز کوچک‌تری دارد و می‌توان آن را تنها گوشی‌هوشمند جدیدی از ال‌جی خواند که همراه با کلید‌های فیزیکی تنظیم صدا در لبه‌ی کناری گوشی روانه‌ی بازار شده است. جوی از وجود صفحه‌ی نمایش WVGA به اندازه‌ی ۴ اینچ و تراکم پیکسلی ۲۳۳ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. دوربین مورد استفاده در پنل پشتی این گوشی‌هوشمند رزولوشنی ۵ اینچی دارد. همچون لئون، جوی نیز برای بازار‌های مختلف با مشخصات کمی متغیر عرضه خواهد شد. این گوشی‌هوشمند از وجود اندروید ۴.۴ کیت‌کت یا اندروید آبنبات چوبی بهره خواهد برد. همچنین پردازنده‌ی مورد استفاده نیز بسته به بازار هدف دو هسته‌ای یا چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود.

از نظر طراحی، جوی در مقایسه با گوشی دیگر، ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. صفحه‌ی نمایش هر دو نسخه چندان کیفیت خوبی ندارد و همچنین کارکرد گوشی نیز از نظر نرم‌افزاری کمی کند به نظر می‌رسد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات