ساعت‌های هوشمند Activité از این پس با اندروید سازگاری خواهند داشت

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
ساعت‌های تناسب اندام Withings که با نام Activité عرضه شده‌اند تا پیش از این تنها با گوشی‌های آیفون کار می‌کردند که موجب می‌شد بسیاری از کاربران امکان بهره بردن از آن‌ها را نداشتند. اکنون اما، سرانجام امکان تعامل با سیستم‌عامل اندروید نیز برای این ساعت‌ها فراهم شده است.
تبلیغات

 کمپانی Withings اعلام کرده که هر دو محصول Activité و Pop این شرکت از فردا قادر به پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید گوگل خواهند بود. اگرچه اپلیکیشن Health Mate بصورت عمده تغییری به خود نخواهد دید، جالب است بدانید که داده‌های Withings به برنامه‌ی Google Fit تزریق خواهند شد که به موجب آن به سادگی قادر به اشتراک‌گذاری داده‌ها میان دستگاه‌های خود خواهید بود.

با توجه به این نکته که ساعت Pop هنوز به بسیاری بازارهای دنیا از جمله ایالات متحده وارد نشده، می‌توان این اقدام را در زمان‌بندی مناسبی در نظر گرفت. از هم‌اکنون کاربران قادر خواهند بود با خیال آسوده ساعت‌های هوشمند این کمپانی را خریداری کرده و از بابت سازگاری با پلتفرم موبایل خود نگرانی خاصی نداشته باشند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات