جیمز می و ریچارد هاموند حضور در برنامه‌ی تاپ‌ گیر بدون جرمی کلارکسون را رد کردند

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌های اخیر درگیری تهیه کننده‌ی برنامه‌ی «تاپ گیر» و جرمی کلارکسون بسیار خبرساز شد، بطوریکه حتی شماری از هکرها با انتشار بیانیه‌ای بی‌بی‌سی را تهدید به هک کردند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که مذاکرات بی‌بی‌سی با ریچارد هاموند و جیمز مِی برای فیلم برداری چند قسمت باقی مانده نتیجه‌ای نداشته و این دو مجری، فیلمبرداری بدون کلارکسون را نپذیرفته‌اند.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یکی از منابع داخلی موجود در بی بی سی، تلاش‌ها برای ضبط قسمت‌های باقی مانده از فصل بیست و دوم تاپ گیر ناموفق بوده است، چراکه دو مجری دیگر این برنامه‌ی تلویزیونی محبوب، با ادامه‌ی فیلم‌برداری این مجموعه بدون حضور کلارکسون موافقت نکرده‌‌اند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که جیمز مِی و ریچارد هاموند ادامه فیلمبرداری قسمت‌های پایانی تاپ‌گیر را نپذیرفته‌اند.

هاموند و می در پاسخ مسئولین بی‌بی‌سی به این نکته اشاره کرده‌اند که یا باید هرسه در این مجموعه حاضر باشند یا هیچ یک در تاپ‌گیر حاضر نخواهند شد.

بی بی سی همکاری با کلارکسون را به علت درگیری فیزیکی این مجری با ایسین تایمون، تهیه‌کننده‌ی تاپ‌گیر معلق کرده است. درگیری این دو فرد به علت کمبود نوشیدنی‌های گرم در هتل یورک‌شایر، محل ضبط برنامه رخ داده است.

اطلاعات ارائه شده توسط منبع مورد نظر حکایت از این دارد که تصمیم گیری در مورد بازگشت کلارکسون بر عهده‌ی تونی هال، مدیر ارشد بی‌بی‌سی است. وی همچنین به این موضوع اشاره کرده فشار مضاعفی به بی‌بی‌سی در مورد بازگشت کلارکسون وارد می‌شود.

بی بی سی در تلاش است تا جانب فرد مضروب را در این ماجرا بگیرد، اما تصمیم‌گیری در این خصوص بسیار سخت است. در پایان نمی‌توان تصمیمی اتخاذ کرد که همه‌ی افراد دخیل در این ماجرا راضی باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات