سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A در هلند رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حال کار روی نسل جدید تبلت‌های خود با نام گلکسی تب A و تب A پلاس است، در همین راستا این کمپانی کره‌ای امروز در یک کنفرانس خبری کوچک از گلکسی تب A در روسیه و سپس هلند رونمایی کرد.
تبلیغات

 تبلت گلکسی تب A در دو نوع ۸ و ۹/۷ اینچ تولید شده و برای نخستین بار دارای نسبت تصویر ۴:۳ است. نمایشگر این مدل دارای روزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱/۲ گیگاهرتز، ۱/۵ گیگابایت رم، ارتباطات 4G و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین مکالمه تصویری ۲ مگاپیکسلی است. مدل ۸ اینچی دارای یک باتری با ظرفیت ۴/۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به ادعای سامسونگ تا ۱۰ ساعت عمر خواهد داشت. مدل ۹/۷ اینچی از دو اسپیکر پرقدرت بهره برده و دارای ۷/۵ میلی‌متر ضخامت است.

00tabA

 وجود قلم نوری S-Pen یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تبلت است. از این پس کاربران می‌توانند با این قلم یادداشت‌های خود را ثبت کرده یا به طراحی بپردازند. یک حالت Kids هم در تبلت گنجانده شده که امکان کار با تبلت و قابلیت‌های گوناگون آن را بدون استفاده غیرصحیح از اینترنت و یا از بین بردن اطلاعات به کودکان می‌دهد.

مدیر بازاریابی سامسونگ در هلند گفت:

سامسونگ همواره تحقیقاتی را در خصوص نیازهای کاربران انجام می‌دهد. چون کاربران بیشتر از تبلت برای مطالعه و وب‌گردی استفاده می‌کنند، صفحه نمایش تبلت جدید را به ۹/۷ اینچ ارتقا دادیم. حال کاربران به راحتی می‌توانند به مطالعه کتاب‌های الکترونیک پرداخته و لذت وب گردی را با این تبلت تجربه کنند.

 تبلت گلکسی تب A در هلند با قیمت ۲۹۹ یورو برای مدل ۱۶ گیگابایتی نسخه وای‌فای و ۳۶۹ یورو برای مدل ۱۶ گیگابایتی نسخه LTE اوایل ماه می سال جاری عرضه خواهد شد. مدل ۱۶ گیگابایتی این دستگاه همراه با قابلیت وای‌فای و S-Pen دارای قیمتی حدود ۳۴۹ یورو است. هر دو نسخه این تبلت به آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری تاچ‌ویز مجهز شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات