وان‌ پلاس بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را در قالب رام سایانوژن مد 12S و اکسیژن OS منتشر می‌ کند

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس، سایانوژن‌مد 12S و اکسیژن OS، رام اختصاصی وان‌پلاس را منتشر خواهد کرد که هر دو مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی هستند.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط وان‌پلاس، دارندگان گوشی‌هوشمند وان می‌توانند از سی‌ام مارس بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را در قالب سایانوژن‌مد 12S برای گوشی‌ وان پلاس دریافت کنند. همچنین این کمپانی بنابر وعده‌های پیشین خود اندروید آبنبات چوبی را در قالب اکسیژن OS، رام اختصاصی خود نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنند. اکسیژن OS‌ از تاریخ ۲۷ مارس در اختیار دارندگان گوشی وان قرار خواهد گرفت.

این کمپانی با انتشار پستی در این خصوص این چنین اظهار نظر کرده است:

ما می‌دانیم که کاربران مشتاقانه در انتظار انتشار بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی برای گوشی‌هوشمند وان هستند. ما نیز با هیجان بسیاری در انتظار این روز بودیم.متاسفانه بروز مشکلاتی در اندروید آبنبات چوبی، انتشار این نسخه را برای وان پلاس با مشکلاتی روبرو کرد. برای مثال می‌توان به مشکل Signing اشاره کرد که اخیرا حل شده است. ماژول دوربین مورد استفاده در وان نیز از نظر پایداری در اندروید آبنبات چوبی با مشکلاتی همراه بود. شمار دیگری از درایورهای سخت‌افزاری، نظیر وای-فای نیز با مشکلاتی همراه بودند که برای اینکه بدون نقص کار کنند، باید بروزرسانی می‌شدند. انجام این کارها بیش از موعد مقرر شده طول کشید، اما ما از انتشار این بروزرسانی به خود می‌بالیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بروزرسانی سایانوژن‌مد 12S و همچنین اکسیژن OS‌ می‌توانید به وب‌سایت وان‌پلاس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات