نمایش اطلاعات اپلیکیشن‌ ها به Google Now اضافه می‌ شود

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در نظر دارد تا در آینده‌ی نزدیک امکان استفاده از اطلاعات تمام اپلیکیشن‌های موجود روی گجت‌ها را برای Google Now فراهم کند. براساس اطلاعات منتشر شده گوگل در صدد است تا با انتشار API‌ مورد نظر، دسترسی به گوگل ناو را برای تمام توسعه‌دهندگان امکان‌پذیر کند.
تبلیغات

آپارنا چناپراگادا، یکی از مدیران گوگل اعلام کرد که غول جستجو کیت توسعه‌دهندگان را منتشر خواهد کرد که از این طریق توسعه‌دهندگان انواع اپلیکیشن‌ها قادر خواهند بود تا داده‌های مربوط به اپلیکیشن خود را در گوگل ناو قرار دهند. گوگل تحقیقات گسترده‌ای را در مورد نمایش اطلاعات اپلیکیشن‌ها به انجام رسانده است. این تحقیقات در این جهت انجام شده تا غول جستجو زمان مناسب برای نمایش اطلاعات اپلیکیشن در قالب کارت گوگل ناو را درک کرده و کاربردی‌ترین زمان ممکن را برای نمایش اطلاعات در اختیار کاربر قرار دهد.

گوگل در پی آن است تا عادات استفاده‌ی کاربران را در نمایش اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌ها در گوگل ناو دخالت دهد. تیم توسعه‌ی گوگل ناو در تلاش است تا سیستم هوشمند اپل را با عادات کاربران بیش از پیش هماهنگ‌تر کند. به نظر می‌رسد غول جستجو در تلاش است تا Google Now را به مرکزی برای رفع تمام خوسته‌های کاربران تبدیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات