با بزرگترین و قدرتمندترین کروم‌ بوک ساخت ایسر بیشتر آشنا شوید

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در نمایشگاه CES یک کروم‌بوک ۱۵ اینچی معرفی کرد. این دستگاه عنوان بزرگترین کروم‌بوک ساخته شده را دارد و یکی از اولین دستگاه‌های مجهز به پردازنده خانواده برادول به شمار می‌رود. در ادامه بیشتر درباره این کروم‌بوک ساخت شرکت ایسر صحبت خواهیم کرد.
تبلیغات

کروم‌بوک ۱۵ اینچی ایسر در دو مدل با نمایشگر 720p و 1080p معرفی شده که در اتفاقی جالب توجه، بنچمارک هر دو دستگاه مشابه یکدیگر بوده است. بنچمارک همین دستگاه با ۱۲ کروم‌بوک دیگر مقایسه شده و رتبه اول به همین لپ‌تاپ کروم‌بوک ساخت ایسر رسیده است.

acer-chromebook-15-benchmarks

البته نمی‌توان گفت نتایج بنچمارک همیشه با آن چیزی که در حقیقت از این دستگاه‌ها مشاهده می‌کنیم، برابر است اما باز هم این لپ‌تاپ توانسته قدرت خود را در این آزمایش نشان دهد. یکی از افراد در وب‌سایت OMGChrome که با Acer Chromebook 15 کار کرده، درباره این دستگاه می‌گوید:

این کروم‌بوک واقعا بزرگ است. استفاده از آن شبیه کار کردن با HP ProBook است. هیچ شکی نیست که من نسخه 1080p آن را می‌پسندم اما نسخه‌‌‌ی با نمایشگر 720p نیز مشکلی ندارد و قابل کاربرد است...اما در نمایشگری ۱۵ اینچی با رزولوشن 1080p همه چیز متفاوت دیده می‌شود.

هم‌اکنون کروم‌بوک ۱۵ ایسر در انگلیس قابل پیش‌ سفارش است اما هیچ صحبتی از زمان عرضه نهایی این دستگاه در میان نیست. همینطور امکان در دسترس قرارگیری این کروم‌بوک در سایر بازار‌های جهان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بسیاری به دلیل کوچک‌ بودن کروم‌بوک‌ها به این دستگاه‌ها ایراد وارد می‌کردند اما بالاخره دستگاهی از ایسر با نمایشگری بزرگ و با کیفیت نیز از راه رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات