مایکروسافت در سایانوژن سرمایه گذاری نخواهد کرد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیشتر خبرهایی در خصوص سرمایه گذاری ۷۰ میلیون دلاری مایکروسافت در سایانوژن به گوش می‌رسید که نادلا قصد داشت با این سرمایه گذاری بخش بزرگی از بازار موبایل را در دست داشته باشد؛ حال به نظر می‌رسد مایکروسافت موفقیت چندانی در این زمینه کسب نکرده است.
تبلیغات

 ظاهرا برنامه‌ریزی‌های مایکروسافت در سرمایه گذاری سایانوژن موفقیت چندانی نداشته است. این کمپانی قصد ندارد در دور جدید جذب سرمایه مالی سایانوژن که گفته می‌شود ۱۱۰ میلیون دلار خواهد بود، سهمی داشته باشد. با این حال ممکن است مایکروسافت در راستای سیاست جدید خود و حضور در پلتفرم‌های دیگر در سایانوژن نیز سرمایه گذاری کند.

روزنامه‌ی وال استریت در ماه ژانویه گزارش کرده بود که مایکروسافت قصد دارد با یک سرمایه گذاری ۷۰ میلیون دلاری، سهمی در سایانوژن داشته باشد. مایکروسافت با تغییرات جدید سیاست بسته خود را کنار گذاشته و قصد دارد حضور پررنگی در دیگر پلتفرم‌ها داشته باشد. البته شاید حضور چشمگیر مایکروسافت در دیگر سیستم عامل‌های دنیا نشانه‌ی بدی برای آینده‌ی ویندوزفون باشد.

با اینکه سایانوژن به دلیل ارائه‌ی فریمور اندروید با نام سیانوژن‌مد شهرت دارد اما این تنها دلیل محبوبیت آن نبوده است. سایانوژن در ارائه‌ی نسخه‌های جدید اندروید روی گوشی‌هایی که توسط شرکت‌های تولیدکننده پشتیبانی نمی‌شدند نیز شهرت دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات