ابعاد اکسپریا Z4 سونی فاش شد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
پس از فاش شدن قاب منتسب به اکسپریا Z4 سونی، حال اخبار منتشر شده به ابعاد نسل جدید پرچمدار سونی اشاره دارند. طرفداران سونی پس از آنکه این کمپانی در MWC 2015 از نسل جدید پرچمدار خود رونمایی نکرد، حالا بی صبرانه در انتظار معرفی اکسپریا Z4 هستند.
تبلیغات

چندی پیش تصاویر منتسب به قاب نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار سونی منتشر شد. حال اخبار دیگری منتشر شده که به ابعاد این گوشی‌هوشمند اشاره دارند. براساس شنیده‌ها سونی پرچمدار جدید خود را در اندازه‌ی ۱۴۶.۳ در ۷۱.۹ در ۷.۲ میلی‌متر تولید خواهد کرد. این ابعاد نشان می‌دهند که اکسپریا زد ۴ تقریبا هم‌اندازه‌ی اکسپریا زد ۳ است. اکسپریا Z3 سونی طول، عرض و ارتفاعی برابر ۱۴۶ در ۷۲ در ۷.۳ میلی‌متر دارد.

 با توجه به انتشار تصاویر مربوط به دیجیتایزر نمایشگر اکسپریا Z4 در کنار اکسپریا Z3 می‌توان برابری تقریبی ابعاد این دو گوشی‌هوشمند را منطقی خواند. به‌نظر می‌رسد سونی در اکسپریا Z4 نیز همچون نسل پیش از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی استفاده خواهد کرد.

در مورد مشخصات فنی هم شنیده‌ها حکایت از این دارد که سونی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید آبنبات چوبی روانه‌ی استفاده خواهد کرد. همچنین باید به شنیده‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در دو نسخه نیز اشاره کرد که شامل رزولوشن صفحه‌ی نمایش فول اچ‌دی و QHD خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات