هکرها: اگر جرمی کلارکسون برنگردد، سایت بی بی سی را پایین می‌آوریم

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
تاپ‌گیر و جرمی‌ کلارکسون در هفته‌ای که گذشت بیش از هر زمانی خبرساز شدند. پس از آنکه بی‌بی‌سی فعالیت جرمی کلارکسون، مجری محبوب این برنامه را به دلیل درگیری با کارگردان تاپ‌گیر به حال تعلیق درآورد، حال شماری از هکرهای گروه بی‌نام (Anonymous) بی‌بی‌سی را در صورت عدم بازگشت کلارکسون، تهدید به هک کرده‌‌اند.
تبلیغات

فصل بیست و دوم از مستند تلویزیونی تاپ‌گیر را باید جنجالی‌ترین سری این برنامه خواند، چراکه پخش سه قسمت آخر این برنامه را به علت درگیری جرمی کلارکسون و کارگردان این برنامه متوقف کرده و این مجری محبوب را نیز از هرگونه فعالیتی معلق کرده است. پس از انتشار اخبار مربوط به این موضوع، نه‌تنها علاقمندان به حوزه‌ی خودرو، بلکه بسیاری از بینندگان تلویزیونی و علاقمندان به برنامه‌ی تاپ‌گیر، به این موضوع واکنش نشان دادند. بطوریکه کمپین‌های مختلفی نیز در شبکه‌های اجتماعی برای بازگرداندن این شخصیت تشکیل شد؛ شاید تنها، کمپانی‌های خودروسازی از این تصمیم خوشحال شده باشند، چراکه این خودروسازان همیشه هدف تیغ تیز انتقادات کلارکسون بوده‌اند. اما به نظر می‌رسد این داستان وارد مرحله‌ای تازه‌ای شده، چراکه گروهی از هکرها بی‌بی‌سی را تهدید به هک کرده‌اند و خواستار بازگرداندن وی به سرکار خود شده‌‌اند.

این گروه از هکر‌ها که خود را هکر‌های بی‌نام (Anonymous) می‌خوانند، پیامی را به شکل زیر منتشر کرده‌اند:

بی‌بی‌سی عزیز، شما نباید ۳۰۰ میلیون بیننده‌ی تلویزیونی این برنامه را مایوس کنید. ما به شما هشدار می‌دهیم: کلارکسون را بازگردانید، در صورت عدم بازگرداندن وی، حملات DDOS در انتظار شما است.

حال باید دید که واکشن بی‌بی‌سی در این خصوص چیست. گروه هکر‌های بی‌نام شماری از هکرهای ناشناس هستند که رهبری مشخصی نداشته و تنها تحت یک نام واحد به فعالیت می‌پردازند، از این‌رو شاید این تهدید تنها از جانب برخی از اعضای این گروه باشد. در هر حال باید دید که سرنوشت کلارکسون به چه ترتیب خواهد بود. جرمی کلارکسون پس از انتشار اخبار در این خصوص، در بازی هفته‌ی پیش چلسی مقابل پاریس سن ژرمن در ورزشگاه استمفورد بریج لندن حضور داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات