ال جی به زودی یک فبلت جدید معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
حالا که اچ‌تی‌سی و سامسونگ پرچمداران خود را رونمایی کرده‌اند، همه نگاه‌ها به ال‌جی و پرچمدار جدیدش با نام جی 4 جلب شده است. اما بر اساس اسناد فاش شده از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا به نظر می‌رسد یک فبلت ۵.۸ اینچی نیز در کنار جی 4 رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

جی 4 ال‌جی به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای به معرفی یک تلفن پرچمدار راضی نخواهد شد و یک گجت جدید را نیز به همراه پرچمدار سری جی ارائه خواهد کرد. بر اساس اسناد FCC که در هفته جاری منتشر شده‌اند، احتمالا کره‌ای‌ها یک فبلت را نیز در کنار پرچمدار خود معرفی خواهند کرد.

این گوشی جدید که LG LS770 نام دارد (که البته مسلما این نام نهایی دستگاه نخواهد بود) مجهز به نمایشگری ۵.۸ اینچی و ابعاد ۷۹.۳ در ۱۵۴.۱ میلی‌متر خواهد بود. این اعداد نشان از شباهت اندازه این دستگاه با فبلت گلکسی نوت سامسونگ دارد. بزرگ‌ترین تلفن میان‌رده‌ای که ال‌جی اخیرا معرفی کرده، مگنا نام دارد که به یک نمایشگر ۵ اینچ مجهز شده است. از مشخصات ال‌جی مگنا می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اما فبلت جدید احتمالا در رده پرچمداران و با مشخصاتی قدرتمند روانه بازار خواهد شد.

بر اساس اسناد FCC به نظر می‌رسد باتری این تلفن بزرگ نیز قابل تعویض خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد یک قلم استایلوس هم به همراه این تلفن ارائه می‌شود، که عملکرد آن به خوبی سری گلکسی نوت و قلم دیجیتایزر آن نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات