مروری بر لوازم جانبی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
بسیاری از همین الان مشتاق به خرید ششمین پرچم‌دار سری S سامسونگ هستند و تنها منتظرند تا دو دستگاه شاخص معرفی شده توسط این کمپانی کره‌ای به بازار بیاید. در ادامه مروری بر تمام لوازم جانبی که سامسونگ برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 معرفی کرده، خواهیم داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شبیه به نسل‌های گذشته، سامسونگ به معرفی تنها یک قاب برای گلکسی اس‌های خود اکتفا نمی‌کند و چندین نمونه از قاب‌های جالب در رنگ‌بندی‌های متنوع به بازار عرضه خواهد کرد. از قابی که در زیر می‌بینید استفاده‌های زیادی می‌توان کرد. از طریق پنجره مربعی که بر روی نمایشگر گلکسی اس 6 در این قاب برش خورده، به راحتی می‌توان تماسی را برقرار کرد، زمان و آب و هوا را چک کرد، از دوربین جلوی دستگاه به عنوان آینه استفاده کرد و البته در نهایت از دستگاه گران‌قیمت خود محافظت به عمل آورد.

fabric-cover-S6s-only

در تصویر زیر پوشش‌های فلزی مشاهده می‌کنید که برای گلکسی اس 6 اج ساخته شده‌اند و می‌توانند حتی لبه‌های گلکسی اس 6 اج را پوشش دهند. همچنین دو قاب معروف S-View و فلیپ کاور نیز برای دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ عرضه می‌شوند.

cover2
plastic-cover-inside-main

سامسونگ همچنین از اسپیکر‌های جدید ۳۳ میلی‌متری خود رونمایی کرده که از دیافراگم دولایه و دکمه‌های هوشمند ناوبری تشکیل شده است. این وسیله می‌تواند نویز صدا را کنترل کند و ظاهرا ۱۱ ساعت عمر باتری دارد. دیگر وسیله جانبی که برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج معرفی شده پد شارژ بی‌سیم است (تصویر زیر) که با طراحی جالب خود حتی می‌تواند به عنوان یک وسیله تزئینی در خانه به حساب آید.

charger
audio-600x397

سامسونگ برای تنوع دادن به قاب‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج همچنین با شرکت‌های فعال در عرصه مد نیز همکاری داشته و تا ۶۰ نوع وسیله جانبی دیگر برای دستگاه‌های خود ساخته است. از برند‌های فعال مد که سامسونگ با آن‌ها همکاری کرده می‌توان به Kate Spade, Burton, Mont Blanc, Swarovski, Rebecca Minkoff و Romero Britto اشاره کرد. 

phone-cases
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات