همکاری جرمی کلارکسون، مجری Top Gear با این برنامه به حالت تعلیق درآمد

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
جرمی کلارکسون، مجری محبوب برنامه‌‌ی هفتگی تاپ‌گیر است که بخش بزرگی از محبوبیت این برنامه نیز به‌دلیل حضور و اجرای جالب توجه وی به وجود آمده است. کلارکسون همیشه با عبور از خط قرمزها، هدف انتقادات و حتی دریافت اخطارها قرار گرفته، اما به نظر می‌رسد همکاری کلارکسون با مجموعه‌ی تاپ‌گیر به پایان راه رسیده است.
تبلیغات

 جرمی کلارکسون، مجری محبوب برنامه‌ی تاپ‌گیر است که می‌توان بخش بزرگی از محبوبیت این برنامه‌ی تلویزیونی را نیز که هر هفته پخش می‌شود، به دلیل حضور این شخصیت جالب توجه خواند. کلارکسون بارها به دلیل رفتارها و کلمات مورد استفاده مورد انتقاد واقع شده و چندین بار نیز جریمه شده است؛ اما گویا دیگر چاره‌ای جز جدایی این مجری از تاپ‌گیر وجود ندارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، جرمی کلارکسون زمان فیلم‌برداری آخرین قسمت‌های فصل ۲۲ تاپ‌گیر، در یک درگیری فیزیکی مشتی را حواله‌ی کارگردان این برنامه کرده و از این‌رو صبر تهیه‌کننده و مسئولین کانال به سر آمده است.

بی‌بی‌سی با انتشار بیانیه‌ای رسمی، از عدم نمایش قسمت بعدی این برنامه در موعد مقرر خبر داده و از آغاز تحقیقات در مورد علت درگیری و تعلق همکاری کلارکسون خبر داده است. به طور قطع حذف کلارکسون از برنامه‌ی تاپ‌گیر می‌تواند تاثیر منفی در میزان تماشاگران این برنامه‌ی تلویزیونی پرطرفدار داشته باشند، چراکه کلارکسون علاوه بر مهارت خاص در تست و آزمایش خودروها، با تکه کلام‌ها و طنازی خود، حال و هوایی خاص به برنامه می‌دهد. شاید در صورت قطع همکاری با کلارکسون، خودروسازان نفس راحتی بکشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات