مسابقۀ «تجربه‌های آپی»: حلقه‌ای از زنجیره‌ی شادی شویم

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تا حالا اتفاق افتاده که در شهر از رفتار عصبی بعضی راننده‌ها کلافه شوید؟ اینجور ناراحتی‌ها خیلی سریع از ماشینی به ماشین دیگر پخش می‌شوند و در کمتر از چند ثانیه همه را درگیر می‌کنند. خیلی وقت‌ها ما خودمان هم بخشی از این کلافگی و ناراحتی شدیم و موج نگرانی‌ها را همینطور به آدم‌های اطراف‌مان کوبیدیم و با شدت و قدرت بیشتر منتقل‌اش کردیم. شرکت آسان پرداخت فرصتی را فراهم کرده که از شلوغی‌ها فاصله بگیرید.
تبلیغات

این هیاهو و شلوغی‌ سوغات زندگی پرسرعت امروز است و به نظر می‌رسد که به راه‌حل‌هایی از همان جنس هم نیاز داشته باشد. یکی از راه‌حل‌ها اجتناب از ترددهای بی‌مورد شهری است. شرکت آسان پرداخت این فرصت را برای کاربران خود مهیا کرده تا تنها با شماره گیری*733# یا استفاده از اپلیکیشن آپ بسیاری از پرداخت‌های خود را به آسانی و با سرعت زیاد انجام بدهند و بخشی از نگرانی‌های خود را از مشکلات و شلوغی‌های شهری امروز برطرف کنند.

«آپ» از اول اسفند 93، یک مسابقه‌ی اینستاگرامی ترتیب داده با عنوان «تجربه‌های آپی» و از کاربران می‌‌خواهد تا از تجربه‌های شاد خود عکس بگیرند. برای این کار باید، از فرصتی که آپ برای‌تان ایجاد کرده تا بیشتر در کنار خانواده و دوستان خود باشید، بخندید و خوش بگذرانید عکس بگیرید و به همراه توضیحی کوتاه، با هشتگ #APUX در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

poster asliiii

پس دیگر دست دست نکنید، زودتر صفحه‌ی اینستاگرام آسان پرداخت @asanpardakht را فالو کنید و وقتی یک روز، با کمک آپ یکی از دغدغه‌هایتان را بدون صرف وقت زیادی برطرف کردید و خواستید خودتان آن حلقه‌ای باشید که از زنجیره‌ی نگرانی‌ها بریده می‌شود، از تجربه‌ی خوشی که داشتید عکس بگیرید و آن را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. دوستان خود را در عکس‌ها منشن کنید، لایک جمع کنید و از جوایزی مثل کنسول بازی، اسمارت‌فون و تبلت بهره‌مند شوید.

یادتان باشد که فقط تا 22 اسفند وقت دارید. اگر برای شرکت در مسابقه و برنده شدن، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، کافی است به سایت این مسابقه به آدرس apux.ir سر بزنید. اجازه بدهید حالا این بار، موج شادی و خوشحالی باشد که زنجیروار منتشر می‌شود و آدم‌های اطراف‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات