پول رفته به جیب بر میگرده!

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بانک آینده به عنوان اولین بانک ایرانی کارت خرید با امکان «برگشت نقدی» و امتیاز تشویقی با نام «ایران کارت» ارائه می‌کند.
تبلیغات

ایران کارت، یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است، با این کارت مثل تمام کارت های بانکی می توانید از تمام پایانه های خرید یا درگاه های اینترنتی خرید کنید اما مزیت آن این است که همواره بخشی از مبلغ خرید خود را به صورت "برگشت نقدی" دریافت می‌کنید.

علاوه بر این برای هر خرید امتیاز تشویقی می‌گیرید و امتیاز بیشتر به معنای درصد بیشتر برگشت پول و خدمات جذاب‌تر است.

برگشت نقدی از 0.75 تا 1.5 درصد از مبلغ خرید و بسته به امتیاز شما است. مبالغی که از طریق ایران کارت برگشت داده می شود، هم برای هزینه مصارف روزانه با هزینه کم می‌تواند استفاده شود و هم جمع آن در بازه های بلند مدت قابل توجه خواهد بود.

در ادامه نیز برای نمونه راهنمای خرید با پول کم در نقاط مختلف جهان را می توانید مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایران کارت به لینک زیر مراجعه کنید، همچنین در لینک زیر تنها با گذاشتن شماره خود می توانید جهت دریافت ایران کارت اقدام کنید:

ارزش پول کم برای خرید

علاوه بر درصد مستقیمی که خود کارت به شما باز می‌گرداند، فروشگاه‌های طرف قرارداد با ایران کارت هنگام خرید به شما تخفیف مجزایی خواهند داد. از این رو ایران کارت می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بن‌های هدیه سازمانی باشد.

سازمان‌ها و افراد علاقه‌مند به دریافت ایران کارت، تنها کافی است شماره تلفن خود در را از طریق این لینک ارسال کنند، تا در اسرع وقت از سمت شعبه مجازی 24 ساعته بانک آینده با آنها تماس گرفته شود:

همچنین بانک آینده به مناسبت شروع سال 1394 و فرا رسیدن عید نوروز قرعه‌کشی بین شما دوستان عزیز برگزار می‌کند و 4 کارت یک میلیون و سیصدو نود و چهار هزار تومانی هدیه می‌دهد.

برای شرکت در قرعه کشی به لینک زیر مراجعه کنید و فرم قرعه کشی را پر کنید:

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات