اپل اپلیکیشن غیرقابل حذفی را به iOS 8.2 اضافه کرده است

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شایعاتی در خصوص انتشار سیستم‌عامل iOS 8.2 به گوش می‌رسید، حال اپل با تایید این خبر در کنفرانس جدید خود رسما اعلام کرد که سیستم‌عامل خود را منتشر کرده است. شایعات حاکی از آن است که اپل اپلیکیشنی را در این نسخه قرار داده که نمی‌توان‌ آن را حذف کرد.
تبلیغات

در مراسم دیروز اپل iOS 8.2 را با پشتیبانی از اپل واچ منتشر کرد. این بروزرسانی شامل موارد مهمی نمی‌شود، اما برای کسانی که قصد دارند به زودی ساعت اپل را تهیه کنند، ضروری است. علاوه بر پشتیبانی از اپل واچ در بروزرسانی iOS 8.2، اپل بهبود‌هایی در پایداری این نسخه انجام داده و باگ‌های نسخه‌های پیشین این سیستم عامل را رفع کرده است. همچنین تغییرات اندکی در اپلیکیشن Health به وجود آمده که البته برای عموم مردم زیاد جالب و قابل توجه نیست.

همچنین در آپدیت جدید، اپل اپلیکیشن‌های سلامت، موسیقی و ایمیل را بهبود بخشیده و وصله‌های امنیتی برای تعدادی از باگ‌ها منتشر کرده است. این نسخه اپلیکیشنی با نام Apple Watch را به همراه دارد که نمی‌توان آن را حذف کرد. برای کسانی که ساعت هوشمند اپل را خواهند خرید این اپلیکیشن بسیار کاربردی و مفید خواهد بود؛ زیرا ساعت هوشمند جهت بازدهی بهتر باید با گوشی آیفون همگام‌سازی شود. در این حالت اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌های آیفون را می‌توان در ساعت هوشمند دریافت کرد. اما این قضیه برای کسانی که اپل‌واچ را نخواهند خرید، فرق می‌کند. زیرا این اپ برای آن‌ها کاربردی نبوده و ممکن است برخی کاربران مایل باشند تا آن را از گوشی خود حذف کنند.

nope

اپل‌واچ دارای اپلیکیشن‌های Stocks, Newsstand, Game Center و Reminders است که تمامی این موارد غیر قابل حذف هستند. اپل این اپلیکیشن‌ها را به صورت پیش‌فرض روی ساعت نصب کرده و استفاده از آن‌ها را ضروری می‌داند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات