واکنش سونی به عمر باتری 18 ساعته‌ اپل واچ؛ SmartWatch 3 دو روز کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل دیشب در کنفرانس Spring Forward اطلاعات تکمیلی مربوط به اپل‌واچ را ارائه کرد. عمرباتری ساعت‌هوشمند اپل ۱۸ ساعت است، حال آنکه سونی با واکنش به این موضوع، توئیتی منتشر کرده و عمر باتری اسمارت‌واچ ۳ خود را دو روز خوانده است.
تبلیغات

اپل دیروز در کنفرانس خود اطلاعات تکمیلی و کوچکترین جزئیات مربوط به اپل‌واچ را ارائه کرد. ساعت‌هوشمند اپل از بیست و یکم فروردین ماه با قیمت پایه‌ی ۳۴۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. نکته‌ی جالب توجه قیمت حداکثر ۱۷٫۰۰۰ دلاری نسخه‌ی واچ این ساعت‌هوشمند است که در مقایسه با بهترین ساعت‌های کلاسیک سوئیسی برای یک ساعت‌هوشمند دیجیتال گزاف به نظر می‌رسد؛ نباید از یاد برد که اپل واچ یک ساعت‌هوشمند الکترونیکی است که با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید، از ویترین فروشگاه‌ها کنار خواهد رفت.

اما نکته‌ی مهمی که اپل دیشب به آن اشاره کرد، عمر باتری ۱۸ ساعته‌ی این ساعت‌هوشمند است که سونی را به واکنش وا داشت. سونی با انتشار تصویری از اسمارت‌واچ ۳ خود، به این موضوع اشاره کرد که ساعت‌هوشمندش عمر باتری دو روزه دارد. سونی با انتشار تصویری از ساعت‌هوشمند خود که حالتی شبیه به تصاویر اپل‌واچ دارد، به این موضوع اشاره کرد.

اسمارت‌واچ ۳ سونی مبتنی بر اندروید ور بوده و گواهی ضد آب بودن آن نیز در مقایسه با اپل‌واچ بهتر است، چراکه اسمارت‌واچ ۳ موفق به دریافت گواهی IPx8 شده در حالی که اپل‌واچ گواهی IPx7 را در اختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات