سامسونگ و مقایسه دوربین گلکسی S6 با آیفون 6

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
در طول کنفرانس دیشب و معرفی دو پرچمدار جدید، سامسونگ در بخش معرفی دوربین دست به اقدامی جالب زد و با بیان چند مثال سعی کرد با مقایسه کیفیت عکس‌های گرفته شده به وسیله آیفون 6 و گلکسی اس 6 به مخاطب القا کند که کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط پرچمدار جدید کره‌ای‌ها به خصوص در شرایط کم نور به مراتب بهتر از عکس‌های گرفته شده به وسیله آیفون 6 است.
تبلیغات

سامسونگ روز گذشته طی کنفرانسی اختصاصی دو پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را معرفی کرد. به ادعای سامسونگ هر دو این محصولات مجهز به جدیدترین فناوری‌هایی هستند که این شرکت طی سال‌های گذشته روی آنها کار کرده است.

DSC 2632
DSC 2634

اولین تصویری که کره‌ای‌ها از عملکرد دوربین پرچمدار جدید خود به نمایش گذاشتند در محیطی با نور کم گرفته شده بود و برای مقایسه بهتر در شرایط یکسان همان تصویر به وسیله آیفون 6 نیز ثبت شده بود. بر اساس این تصاویر می‌توان ادعای کره‌ای‌ها را پذیرفت که عملکرد دوربین گلکسی اس 6 دست کم در شرایط نوری کم بهتر از رقیب آمریکایی خود است. البته تا زمانی که گلکسی اس 6 به طور رسمی عرضه نشود و از نزدیک با آن اقدام به عکس برداری نشود نمی‌توان این موضوع را پذیرفت.

DSC 2638
DSC 2642

بر اساس اطلاعات فنی منتشر شده در مورد دو پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج مجهز به دوربین پشتی 16 مگاپیکسل f/1.9، لرزش گیر اپتیکال هوشمند، تصویر برداری HDR به صورت بلادرنگ و فلاش LED دوگانه است. دوربین جلویی نیز مجهز به سنسور 5 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات