سامسونگ هدست واقعیت مجازی Gear VR 2 را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل اول هدست واقعیت مجازی محدودیت‌های زیادی داشت و  حتی با قیمتی ۱۹۹ دلاری نتوانست فروش بالایی بدست آورد. برای استفاده از این هدست داشتن یک گلکسی نوت ۴ الزامی بود. اما امروز سامسونگ در کنار معرفی دو گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود از نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود که با دستگاه‌های این کمپانی سازگار است، رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ می‌گوید نسل جدید هدست خود را با ۱۵ درصد کوچکتر از نسخه اول کرده و اکنون به خوبی با یک گوشی‌هوشمند ۵.۱ اینچی سازگار است. کمپانی کره‌ای همچنین مدعی است عملکرد گرافیکی این هدست را بهبود بخشیده و به پردازشگر قوی‌تری همراه با وضوح بیشتر تصاویر مجهز شده است.

سامسونگ همچنین بند‌های اتصال این هدست را بهتر کرده و به وزن آن تعادل بخشیده است. همچنین تهویه مکانیکی درون هدست تعبیه شده تا استفاده از Gear VR نسل جدید برای مدت طولانی راحت‌تر باشد.

بخش دیگری که سامسونگ درباره آن چاره اندیشی کرده، جای دادن یک درگاه USB است تا کاربر بتواند گلکسی S6 خود را در حالی که هدست را پوشیده، شارژ کند. این تغییر برای کسانی که بخواهند در خانه بنشینند و با هدست Gear VR خود فیلم تماشا کنند، تغییری خوشایند است. از آن‌جایی که گلکسی S6 ظرفیت باتری کمتری دارد، شارژ شدن با Gear VR می‌تواند یک مزیت در مقایسه به دیگر هدست‌های رقیب باشد.

با هدست نسل دوم Gear VR می‌توانید از محتوایی که سامسونگ و آکیولس تهیه کرده‌اند، استفاده کنید. با این دستگاه می‌توان فیلم‌های ۳۶۰ درجه دید، بازی‌های واقعیت مجازی انجام داد و اپلیکیشن‌های مختلفی را باز کرد. هنوز خبری از مقدار قیمت این دستگاه نیست؛ اما به احتمال زیادی نسل دوم هدست سامسونگ قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار خواهد داشت و همراه با گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge عرضه خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات