آلکاتل از پرچم‌دار خود در دو نسخه با مشخصات عالی و قیمت پایین رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز همزمان با معرفی جدیدترین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، آلکاتل نیز از دو گوشی هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند به مشخصاتی بسیار عالی مجهز شده‌اند، اما قیمتی مقرون به صرفه دارند.
تبلیغات

گوشی‌هوشمند رده بالای آلکاتل با نام Hero 3 امروز در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. آلکاتل دستگاه پرچم‌دار خود را در دو نسخه معرفی کرده که نسخه بزرگتر نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای سریع‌تر اسنپ‌دراگون ۶۱۰ بهره می‌برد. نسخه کوچکتر این دستگاه، پردازنده چهار هسته‌ای با پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۰۰ دارد. باتری، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره سازی این دستگاه بزرگتر و بیشتر از نسخه‌ی کوچک‌تر با نمایشگر ۴.۷ اینچ است. 

alcatelhero3-1.0

هر دو مدل از دوربین‌های پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بهره برده‌اند، اما دوربین جلویی در نسخه بزرگتر ۸ مگاپیکسل و در نسخه کوچکتر ۵ مگاپیکسل است. اسپیکر‌های دوگانه JBL در جلوی این دو دستگاه تعبیه شده‌اند. دو میکروفون نیز در دستگاه جای گرفته تا در هر حالتی که گوشی را در دست بگیرید، امکان جواب‌دادن به تماس‌ها را داشته باشید. همچنین هر دو دستگاه جدید آلکاتل ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

alcatelhero3-10.0

نسخه ۵.۵ اینچی از پرچم‌دار آلکاتل به صورت آنلاک با قیمت ۲۵۰ دلار و نسخه ۴.۷ اینچی با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. با اینکه قیمت این دو دستگاه عالی، پایین تعیین شده، اما گوشی‌های هوشمند جدید آلکاتل اصلاً حسی شبیه به محصولات بی‌کیفیت و پایین رده‌ی را القاء نمی‌کنند. ممکن است مقایسه‌ی پرچم‌دار جدید آلکاتل با پرچم‌دار‌های اپل و اچ‌تی‌سی سخت باشد، اما زمانی که بتوانید با قیمت آیفون ۶ پلاس، سه گوشی Hero 3 تهیه کنید، انتخاب سخت خواهد شد. Hero 3 اندروید ۵.۰.۲ را اجرا می‌کند و رابط کاربری آن قابلیت‌های بسیاری برای شخصی‌سازی دارد. 

alcatelhero3-13.0

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات