نگاه نزدیک به دستبند سلامت HTC Grip با GPS داخلی

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
مطالعه 4 دقیقه
اچ‌تی‌سی در کنفرانس امروز خود از چندین محصول جدید رونمایی کرد که HTC Grip، به عنوان اولین دستبند هوشمند سلامت این شرکت نیز جزو آن‌ها بود. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به این دستبند ورزشی داشته باشیم.
تبلیغات

شایعه شده بود اچ‌تی‌سی قصد رونمایی از یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید وِر را دارد اما در نهایت امروز شاهد رونمایی از یک دستبند سلامت در کنار HTC One M9 و هدست واقعیت مجازی HTC Vive بودیم. دستبند سلامت HTC Grip مجهز به GPS داخلی است که این دستبند را با دیگر محصولات این شاخه مجزا می‌کند. این دستبند به صفحه‌نمایش رنگی از نوع OLED مجهز شده است. نمایشگر OLED خمیده باعث می‌شود تا طراحی تماما گرد محصول جلوه‌ی خاصی به آن بدهد. ابتدا ویدیو نگاه نزدیک به این محصول را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

 ظاهرا قفل فلزی این دستبند کمی سخت و تیز است و باعث می‌شود تا اگر احتیاط نکنید دست‌تان خراشیده شود. البته طراحی این محصول هنوز نهایی نشده و احتمالا این مشکل در نسخه‌ی نهایی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد رفع خواهد شد. دستبند در سه‌سایز مختلف تولید شده تا برای افراد مختلف قابل استفاده شود. هیچ‌کدام از سایزها روی دست خوب قرار نمی‌گیرند و در هنگام استفاده آزاردهنده هستند. دستبند ضد آب است و امکان استفاده از آن در روزهای بارانی وجود دارد.

اچ‌تی‌سی می‌گوید که این دستبند برای کاربران عادی مناسب نیست و اچ‌تی‌سی با HTC Grip ورزشکاران حرفه‌ای را مخاطب قرار داده است. در همین راستا نیز در ساخت گریپ با Under Armour همکاری شده است. سیستم تحت نظر گیرنده‌ی UA Record نیز در این دستبند وجود دارد تا گام‌های شمرده شده، کالری سوزانده شده، میزان خواب، اسناد مربوط به فعالیت‌های ورزشی و غیره به خوبی دنبال شوند.

صفحه‌ی لمسی OLED این دستبند بسیار خوب عمل می‌کند و نه تنها کیفیت تصویر آن خوب است بلکه به سرعت به لمس صفحه پاسخ می‌دهد. برای انجام هر کاری در این دستبند تنها کافی است تا یکی دو بار صفحه را لمس کرده و انگشت خود را حرکت دهید.

دستبند سلامت اچ‌تی‌سی با هر دو پلتفرم iOS و اندروید سازگار است و قادر است اعلانیه‌های ارسال شده به گوشی را بر روی صفحه نمایش دهد. این دستبند همچنین قادر است تا موزیک را کنترل کند یا تقویم را مشاهده کند.

دستبند گریپ قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار در بهار امسال روانه‌ی بازار شود.

vs02-27 0938cxs.0
vs02-27 0940cxs.0
vs02-27 0941cxs.0
HTC Grip
HTC Vive
vs02-27 0950cxs.0
HTC Grip
HTC Grip
HTC Grip
HTC Grip

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات