وان M8 و سایر گوشی‌‌های رده بالای اچ‌تی‌سی تا پایان سال 2015 به Sense 7 بروز می‌شوند

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش اچ‌تی‌سی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. این کمپانی تایوانی سایر گوشی‌های رده بالای خود را تا پایان سال میلادی به رابط کاربری سنس ۷ بروز خواهد کرد.
تبلیغات

 اچ‌تی‌سی نسل جدید پرچمدار خود، وان M9 را به‌همراه رابط کاربری جدید خود سنس ۷ معرفی کرد که شماری از قابلیت‌های جدید را به آن اضافه کرده است. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به شناسایی خودکار موقعیت مکانی و شخصی‌سازی محیط کاربری براساس آن اشاره کرد. برای مثال در صورتی که از اپلیکیشن‌هایی در محیط منزل و از شماری دیگر از اپلیکیشن‌ها در محیط کار استفاده می‌کنید، سنس ۷ قادر است تا این موضوع را تشخیص داده و خود را براساس نیازهای کاربر تغییر دهد. همچنین این رابط کاربری اپلیکیشن‌هایی را براساس نیازهای شما پیشنهاد می‌دهد که شاید این اپلیکیشن اصلاً روی گوشی‌هوشمندتان نصب نشده باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های سنس ۷ امکان شخصی‌سازی تم‌ها است. می‌توانید با انتخاب یک تصویر که به نظرتان جالب است، آن را به سنس ۷ معرفی کنید که در این صورت سنس ۷ تم متناسب با این تصویر را ایجاد خواهد کرد. این تم در BlinkFedd و اپلیکیشن‌های مورد استفاده نیز اعمال خواهد شد. کاربران می‌توانند تم‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی هم‌رسانی کنند.

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی، وان M8 را تا پایان سال جاری میلادی به سنس ۷ بروزرسانی نماید. سایر گوشی‌های‌هوشمند رده بالای اچ‌تی‌سی نیز تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات