نسل جدید تاک‌ بند‌های هواوی با قابلیت‌های جدید معرفی شدند

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، نسل جدید دستبند هوشمند خود را در کنار هدست هوشمند معرفی کرد. هواوی با معرفی دستبند، هدفون و ساعت‌هوشمند خود، طیف محصولاتش را در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی تکمیل کرد.
تبلیغات

 هوآوی امروز و در جریان برگزاری کنفرانس خود در کنگره‌ی موبایل بارسلون نسل جدید دستبند هوشمند خود را که شامل تاک‌بند B2 و هدفون تاک بند N1 است، معرفی کرد. تاک‌بند B1 دستبند هوشمندی است که با دراختیار داشتن قابلیت‌های مربوط به یک دستبند سلامتی که در نسخه‌ی پیش نیز شاهد آن بودیم، یک هدست بلوتوث را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در کنار دستبند هوشمند تاک‌بند B2، محصول دیگری که هوآوی در این مراسم معرفی کرد، هدفون تاک‌بند N1‌ است که در کنار قابلیت‌های سلامتی و سنجش تندرستی، از هدفون Hi-FI استریو و هدست بلوتوث با ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای ذخیره‌ی موسیقی بهره می‌برد.

هواوی نسل جدید تاک‌بند را با بهره‌گیری از الگوی طراحی بروز شده‌ای که در آن از قاب نگهدارنده‌ی آلومینیومی در کنار بند چرم و پلاستیک بهره گرفته شده، روانه‌ی بازار خواهد کرد. ضمنا کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های طلایی و نقره‌ای گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کند. قابلیت‌های سنجش سلامتی در مقایسه با نسل پیش توسعه یافته و همچنین می‌تواند به روش بهتری با بهره‌گیری از بلوتوث با تبلت وگوشی‌هوشمند ارتباط داشته باشد.

سنسور شش بعدی مورد استفاده در این دست بند هوشمند می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نوع فعالیت کاربر را شناسایی کرده و اطلاعات مناسبی از آن را نیز تهیه کند. همچنین باید به قابلیت ثبت اطلاعات خواب نیز اشاره کرد. هدست بلوتوث تعبیه شده نویز موجود را کاهش داده و قادر است زمانی را که روی دستبند نیست بصورت خودکار تشخیص داده و شروع به پخش آهنگ کند.

TalkbandN1

تاک‌بند B2 هواوی عمر باتری چهار روزه دارد و می‌توان با گوشی‌های‌هوشمند اندروید 4 و همچنین iOS 7.0 ارتباط برقرار کند. تاک‌بند N1 بیشتر برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی توسعه یافته و می‌توان میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و قدم‌های برداشته شده را در کنار پخش موزیک محاسبه کند. این دستبند هوشمند گواهی IP54 را برای ضدآب بودن دارد. ضمنا با بهره‌گیری از مغناطیس در ساختار هدفون‌های توگوشی، می‌توان آن را به گردن‌بند نیز تبدیل کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات