قیمت گلکسی اس 6 سامسونگ بصورت تصادفی فاش شد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که انتظار داریم گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج امروز معرفی شوند، شاخه‌ی انگلیس سامسونگ ناخواسته قیمت این محصول را فاش کرده که البته این قیمت، اندکی شَک‌ برانگیز است.
تبلیغات

 در حالی که تصور می‌کردیم گلکسی اس 6 سامسونگ بدون قرارداد چیزی حدود 650 دلار و با قرارداد حدود 200 دلار قیمت داشته باشد، اکنون به نظر می‌رسد واقعیت اندکی متفاوت است. همانطور که در تصویر می‌بینید، شاخه‌ی بریتانیای سامسونگ، قیمت گلکسی اس 6 را 699 پوند نمایش داده که به دلار آمریکا چیزی حدود 1080 دلار خواهد شد.

Screen-Shot-2015-02-28-at-8.57.37-PM

امیدواریم این رقم تنها جنبه‌ی نمایشی داشته و در واقع شاهد چنین برچسبی بر روی پرچمدار جدید سامسونگ نباشیم. البته اگر تصویر نمایش داده شده برای این محصول را با شایعات و عکس‌های فاش شده مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که تصویر نمایش داده شده حقیقی نیست که امید ما را برای غیرحقیقی بودن این قیمت، بالا می برد.

احتمال می‌رود این مسأله تنها به شمایل پیش‌فروش محصول مرتبط بوده که معمولاً با هزینه‌ای بالاتر در اختیار خریداران اولیه قرار می‌گیرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات