لومیا 640 و لومیا 640XL در جریان MWC 2015 معرفی می‌شوند

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
فردا صبح مراسم مایکروسافت در جریان رویداد MWC 2015 برگزار می‌شود. اما امروز این شرکت در بخش خبرهای وب‌سایت خود بطور اتفاقی مقاله‌ای را منتشر کرد که خبر از معرفی لومیا 640 و لومیا 640 ایکس ال در مراسم فردا می‌دهد.
تبلیغات

فردا صبح شرکت مایکروسافت مراسمی را برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید لومیا برگزار خواهد کرد ولی این باعث نشده که این غول نرم‌افزاری دنیا برخی از مشخصات این گوشی‌ها را پیشاپیش معرفی نکند. مرکز اطلاع‌رسانی مایکروسافت اقدام به انتشار مقاله‌ای کرده که فقط تیتر دارد و محتوای آن به عمد خالی گذاشته شده است. عنوان این مقاله لومیا 640 و لومیا 640XL است که نوید دو گوشی ویندوزفونی جدید را می‌دهد. پیش از این، شایعات خبر از معرفی 2 گوشی ویندوزفونی پایین‌رده توسط مایکروسافت داده بودند و حالا مدل این گوشی‌ها نیز شایعات پیشین را تایید می‌کنند.

احتمالا لومیا 640XL نسخه بزرگتر لومیا 640 است و اگر واقعا این‌طور باشد می‌توان گفت که مایکروسافت الگوی عددی مدل‌هایش را با اضافه کردن عبارت XL برای نسخه‌های بزرگتر ساده‌تر کرده است. طبق اطلاعات فاش شده لومیا 640 از پردازنده اسنپ‌دراگون 400 ساخت کوالکام، نمایشگر 5 اینچ، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در نمای پشت این گوشی هوشمند یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در نمای جلو نیز یک دوربین 1 مگاپیکسلی تعبیه شده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد لومیا 640 ایکس ال وجود ندارد ولی برخی از تحلیل‌گران معتقدند این مدل نسخه بعدی لومیا 1320 خواهد بود و به احتمال زیاد بزرگتر از لومیا 640 است.

برای آگاهی از جزئیات محصولات جدید مایکروسافت فردا ساعت 11 صبح با پوشش مستقیم اخبار این رویداد همراه زومیت باشید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات