ایسر گوشی های اندرویدی جدید خود را معرفی کرد: Z520 ،Z220 و Liquid Jade Z

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی ایسر در خلال کنگره جهانی موبایل، تلفن‌های اندرویدی جدید خود را رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید با تلفن‌های Liquid Z520 ،Liquid Jade Z و Liquid Z220 آشنا شوید.
تبلیغات

 ایسر از تلفن‌های اندرویدی خود در MWC 2015 پرده‌برداری کرد. این محصولات شامل دو تلفن از سری Liquid Z و یک Liquid Jade Z هستند.

Liquid Jade Z که در بین این سه محصول، برترین آنها محسوب می‌شود، مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی مدیاتک و نمایشگر ۵ اینچی 720p است. ایسر برای نمایشگر این تلفن از یک فناوری گپ Zero Air جدید بهره برده و محافظ نمایشگر این تلفن از نوع گوریلا گلس 3 است.

این تلفن به قابلیت اتصال LTE مجهز بوده و ۱۱۰ گرم وزن دارد. ضخامت این تلفن ۷.۹ میلی‌متر بوده و طراحی آن یادآور تلفن Jade S است. در بخش پشتی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED وجود دارد؛ در حالی که دوربین جلوی آن به سنسوری ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است.

acer-liquid-z

Liquid Z220 به یک نمایشگر ۴ اینچ مجهز شده در حالی که نمایشگر مدل Z520 پنج اینچ است. هر دو تلفن رزولوشن WVGA دارند که باعث شده به ترتیب تراکم ۲۳۳ و ۱۸۶ پیکسل بر اینچ داشته باشند. پردازنده هر دو این تلفن‌ها نیز اسنپ‌دراگون 400 با چهارهسته پردازشی است و ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم دارند.

به جز ابعاد نمایشگر، دیگر تفاوت این دو تلفن به دوربین آنها مربوط می‌شود. Z520 به یک دوربین ۸ مگاپیکسل با فلش LED مجهز شده در حالی که Z220 دوربینی ۵ مگاپیکسلی دارد. همچنین مدل Z520 در پشت خود از اسپیکرهای DTS Studio بهره می‌برد.

acer-liquid

Z220 و Z520 به ترتیب در ماه‌های مارس و آوریل (اواخر ماه جاری و ماه آینده) با قیمت‌های ۸۹ و ۱۰۹ یورو روانه بازار خواهند شد. مدل رده بالای Jade Z نیز در همین ماه با قیمت ۱۹۹ یورو در دسترس کاربران خواهد بود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات