سونی به همراه تبلت اکسپریا زد 4 کیبورد جانبی نیز معرفی خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی بصورت رسمی وجود اکسپریا زد ۴ تبلت و معرفی آن در کنگره جهانی موبایل بارسلون را تأیید کرد؛ با انتشار عکس‌های مختلف از این تبلت و گوشی هوشمند M4 Aqua، معرفی و رونمایی این محصولات  در MWC 2015 قطعی شد. حال به نظر می‌رسد سونی قصد معرفی کیبورد جدیدی به همراه این تبلت دارد که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

در چند روز گذشته سونی با انتشار تیزرهای مختلف حضور خود را درکنگره جهانی موبایل قطعی کرد. بر اساس عکس‌های منتشر شده، معرفی یک تبلت باریک و خوش ساخت از سونی کاملاً قطعی است. این تبلت با نام تبلت اکسپریا زد ۴معرفی خواهد شد. علاوه بر این گجت، حضور یک گوشی‌هوشمند دیگر نیز با نام M4 Aqua در این رویداد قطعی به نظر می‌رسد. با این وجود رویداد سالانه MWC برای سونی همیشه با معرفی محصولات و لوازم جانبی متعدد همراه بوده است. انتشار تصویری جدید در فیسبوک سونی نشان می‌دهد که این کمپانی از هم اکنون لوازم جانبی تبلت بعدی خود را آماده کرده است. در تصویر زیر به نظر می‌رسد سونی یک کیبورد بلوتوث ویژه را برای تبلت اکسپریا زد ۴ در نظر دارد که احتمالاً همزمان با تبلت و در همین کنگره به نمایش گذاشته خواهد شد. به احتمال زیاد این تبلت رقیب سرسختی برای سرفیس مایکروسافت باشد.

00KeyboardDock

تبلت جدید سونی دارای بدنه‌ای باریک و نمایشگری با رزولوشن ۲K خواهد بود؛ این گجت احتمالاً از مشخصاتی شامل پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۴ گیگا‌بایت حافظه رم، ۳۲ گیگا‌بایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌عامل آبنبات چوبی اندروید بهره می‌برد. پردازنده‌ی این تبلت که توسط کوالکام تولید شده، یکی از سریع‌ترین چیپ‌ست‌های موجود در بازار است.

سونی در اکانت گوگل‌پلاس خود برای معرفی این تبلت از کلمات باریک‌تر و سبک‌تر استفاده کرده بود. به نظر می‌رسد این کمپانی از محصولات دیگری در کنگره جهانی موبایل رونمایی نکند. تبلت اکسپریا زد ۴ از پردازنده‌ای قوی به همراه صفحه‌نمایشی بی‌نظیر بهره می‌برد که به احتمال زیاد سونی در روز سوم مارس (سه‌شنبه) از این گجت پرده برداری کند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات