اچ‌تی‌سی وان M9 در BestBuy رویت شد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند ساعت تا آغاز کنفرانس اچ‌تی‌سی در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلون برای معرفی نسل جدید پرچمدار این کمپانی، وان M9 باقی است که بست‌بای این گوشی‌هوشمند را در وب‌سایت خود قرار داده است.
تبلیغات

بست‌بای نسخه‌ی قراردادی وان M9‌ را با برند AT&T در وب‌سایت خود قرار داده که نمونه‌ی خاکستری این گوشی‌هوشمند مجهز به حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۶۴۹.۹۹ دلار است. بست‌بای به جای اشاره به زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند، عبارت عرضه بزودی در وب‌سایت خود را قرار داده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در بست‌بای این گوشی‌هوشمند از وجود صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی از نوع Super LCD3 با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد. با استفاده از یک کارت حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی می‌توان ظرفیت این گوشی‌هوشمند را افزایش داد. دوربین نمونه‌ی قرار گرفته در وب‌سایت بست‌بای از وجود یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل در جلوی گوشی بهره می‌برد، یعنی اچ‌تی‌سی سنسور مورد استفاده در پشت وان M7 و M8 را در دوربین جلوی M9 قرار داده است. در بست‌بای اشاره‌ای به ظرفیت باتری این گوشی‌هوشمند نشده اما براساس شایعات، ظرفیت باتری پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعت است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات