گوگل به نسخه‌ی موبایل بهینه‌ی سایت‌ها امتیاز می‌دهد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به زودی شاهد تغییرات زیادی در الگوریتم و شیوه کار گوگل خواهیم بود. از تاریخ ۲۱‌ آوریل سال جاری میلادی،گوگل شروع به امتیاز دهی به تمامی سایت‌ها می‌کند.
تبلیغات

در این راستا، تمامی صاحبان وب‌سایت‌ها جهت کسب امتیاز بیشتر از گوگل، نسخه‌ی موبایل سایت خود را بهینه خواهند کرد.

گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ درحال تغییر نحوه جستجو هستند. با افزایش استفاده از موبایل و پیش افتادن آن از کامپیوترهای قدیمی، روش‌های جستجوی اصلی به سرعت درحال تغییر هستند. گوگل به وضوح، دنبال بهبود کیفیت جستجو است.

علاوه بر این، موتورهای جستجو و تولیدکنندگان موبایل روی قابلیت‌های تشخیص صدا سرمایه گذاری‌های زیادی کرده‌اند تا ورود اطلاعات جستجو توسط کاربر را ساده‌تر کنند. در کل، نسخه‌ی موبایل سایت‌ها و جستجو‌ها تاثیر بسزایی در جذب کاربران دارند. به گفته‌ی گوگل، تغییرهایی که در آینده به وجود می‌آید تاثیر زیادی بر روند موتور جستجوی این کمپانی در گوشی‌های هوشمند در تمام زبان‌ها خواهد داشت و همچنین روش جستجوی کاربران را آسان‌تر خواهد کرد. 

صاحبان وب‌سایت‌هایی که تمایل دارند بدانند شرکت گوگل چه امتیازی را به سایت آن‌ها داده است، می‌تواند به این لینک مراجعه کنند.

1google
01-zoom

تغییرات جدید گوگل، به سود کاربران خواهد بود. ممکن است وبسایتی نسخه‌ی موبایل نداشته یا صفحه موبایل سایت را به شکل درستی طراحی نکرده باشد. اضافه شدن ویژگی‌های جدید، این ایده را در ذهن صاحبان سایت‌ها ایجاد می‌کند که با داشتن نسخه‌ی موبایل بهتر، بازدید بیشتری را خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات