زوم‌اَپ: اجرای بازی‌های سگا در ویندوزفون با EmiGens Plus

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
EmiGens Plus اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به شما امکان اجرای بازی‌های خاطره انگیز سگا را در گوشی موبایل می‌دهد.
تبلیغات

اگر از یک گیمر حرفه‌ای بپرسید، حتما به شما خواهد گفت که کنسول‌های نسل جدید با وجود گرافیک خارق العاده‌ای که به بازی‌ها بخشیده‌اند، هرگز قادر به خلق عناوین خاطره‌انگیزی مانند سونیک یا شورش در شهر نخواهند بود. راز و رمزی که در بازی‌های بی‌گرافیک کنسول‌های قدیمی به خصوص سگا وجود داشت هیچ‌وقت در بازی‌های نسل جدید تکرار نشد و با وجود عناوین پر قدرتی همچون Resident Evil یا Grand Theft Auto، همچنان نام بازی‌هایی همچون سونیک، شورش در شهر و. ... زنده است و حتی هنوز هم در موبایل‌ها و رایانه‌ها، مبدل‌های مختلف برای اجرای آن‌ها ساخته می‌شود.

EmiGens-Plus2

EmiGens Plus اپلیکیشنی است که به نوعی نقش یک مبدل را برای گوشی ویندوزفون ایفا خواهد کرد و شما با دانلود بازی‌های سگا و فراخوانی آن‌ها در این برنامه، قادر به اجرای روان و بدون دردسر بازی‌های دوست داشتنی سگا خواهید بود. بازی‌هایی نظیر شورش در شهر، خرگوش، کشتی کج، مورتال کمبت، جیمزباند و... که حتی مرور خاطراتی که با این بازی‌ها داشته‌ایم، نیز لذت‌بخش است. اگر در گذشته به دلیل آنکه سگا از ذخیره‌ی بازی پشتیبانی نمی‌کرد، یا اگر سن کمی داشتید به طوری که بازی‌های سخت را نمی‌توانستید تا پایان پیش ببرید، EmiGens Plus بهترین فرصت برای شماست تا در گوشی موبایل خود در کنار ویژگی‌هایی همچون ذخیره‌ی بازی، بازی‌های مورد علاقه‌تان را یک بار دیگر بازی کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. همچنین برای دانلود بازی‌های سگا نیز به این لینک مراجعه کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات