سه شنبه‌های طلایی امتداد پارسه و قرعه کشی هفتگی

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت امتداد پارسه تسهیلات ویژه‌ای را برای فروش کالاهای خود آغاز کرده است و در طرح خرید پایان سال این شرکت کاربران می‌توانند به مدت یک‌ماه در روزهای سه‌شنبه از یک هدیه نقدی حین خرید برخوردار شوند.
تبلیغات

این طرح که از 15 بهمن آغاز می‌شود و تا 12 اسفندماه ادامه دارد، کلیه کالاهای تحت ضمانت شرکت امتداد پارسه مانند تبلت مایکروسافت سرفیس، ساعت هوشمند موتو 360، دستبند هوشمند مایکروسافت و گوشی‌های نکسوس 6 و نوکیا لومیا را در بر می‌گیرد و با خرید کالا از سایت www.mysurface.ir , و www.digiwearable.irیا نمایندگی‌های سراسر کشور می‌توانید هدایای نقدی خود را در همان لحظه خرید دریافت کنید. همچنین کسانی که در این مدت در روزی به جز سه شنبه خرید نمایند, در قرعه کشی هفتگی یک عدد ساعت موتو 360 شرکت داده می‌شوند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات مختلف می‌توانید به پایگاه های اینترنتی امتداد پارسه مراجعه و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرکت امتداد پارسه در زمینه توزیع و ارایه خدمات پس از فروش ابزارهای هوشمند فعالیت می‌کند و در 10 سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه ارایه خدمات دقیق و مهندسی روی این محصولات انجام داده است.

وب سایت خرید سرفیس: www.mysurface.ir  | وب سایت کالاهای پوشیدنی: www.digiwearable.ir

رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات