برندگان خوش‌شانس قرعه‌کشی هواپیمایی قطر مشخص شدند

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش هواپیمایی قطر کمپین تبلیغاتی را در کشور برگزار کرد که طی آن کاربران می‌توانستند بدون پرداخت هزینه در قرعه‌کشی سه بلیط کلاس تجاری (بیزینس کلاس) به مقصد دلخواه خود شرکت کنند. روز گذشته این هواپیمایی در دفتر ایران خود قرعه‌کشی این کمپین را برگزار کرد و سه برنده‌ی خوش‌شانس آن اعلام شدند.
تبلیغات

 در کمپین قرعه‌کشی هواپیمایی قطر که تنها به مدت دو هفته برگزار شد، بیش از ۲۶۲ هزار نفر شرکت کردند. شرکت‌کنندگان در این قرعه کشی اگر این برنامه‌‌ی تبلیغاتی را جذاب می‌دیدند می‌توانستند دوستان خود را به شرکت در کمپین دعوت کرده و به این ترتیب امتیاز خود را افزایش دهند. 

qatar airways

هواپیمایی قطر، روز گذشته با حضور مدیران ارشد این شرکت، برخی از مدیران هواپیمایی کشور و بعضی از اصحاب رسانه قرعه‌کشی این کمپین را برگزار کرد و سه نفر برتر آن را مشخص کرد:

  • ۱. بیان مرادی
  • ۲. حمیدرضا صالحی مقدم
  • ۳. محمود صادقیان مقدم

هدف از برگزاری این قرعه‌کشی نیز آشنایی مردم با سرویس‌های هواپیمایی قطر و تشویق مردم به سفر اعلام شد. برای شرکت در این قرعه‌کشی نیازی به پرداخت هیچ‌هزینه‌ای نبود و تنها کافی بود تا کاربران، نام، آدرس ایمیل و شماره‌ی تماس خود را وارد کنند.

اگر مایل هستید تا عکس‌العمل افراد برنده شده در این مراسم را بشنوید، فایل صوتی که مربوط به تماس تلفنی به برنده‌های دوم و سوم است را گوش کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات