گوگل در حال آزمایش سرویس خدمات مشتری در Hangouts است

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گوگل همواره تعامل مستقیمی را با مشتریان خود داشته و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کند، اخیرا تصمیمات جدیدی را برای ارائه خدمات اتخاذ کرده و آماده ارائه سرویسی مشابه Helpouts است.
تبلیغات

گوگل یکی از خارق العاده‌ترین کمپانی‌های دنیای تکنولوژی است. این کمپانی به سرویس گوگل تاک خود پایان داد و قابلیت‌های آن را به Hangouts اضافه کرد و در نهایت سیستم پیام رسان گوگل در وب و تلفن همراه به صورت یکپارچه درآمد.

پیش از این نیز گوگل سرویس Helpouts را که یک سرویس ویدئویی با کاربری آموزشی است، معرفی کرده بود. این سرویس با استفاده از ویدئو کاربران را به یکدیگر متصل می‌کند، اما وجه تمایز آن قابلیت چت با کارشناسانی است که به سوالات شما در مورد آشپزی، امور مربوط به خانه‌داری و توصیه‌های پزشکی پاسخ می‌دهند. گوگل این سرویس را با همکاری موسسات مطرح آموزشی از جمله Sephora ،One Medical و Rosetta Stone ارائه می‌دهد. این سرویس پولی بوده و کاربران پس از دریافت مشاوره‌ی خود در مورد کیفیت خدمات ارائه شده مورد پرس‌وجو قرار خواهند گرفت و در صورتی که از اطلاعات دریافت شده اظهار نارضایتی کنند، مبلغ دریافت شده به کاربر بازگردانده خواهد شد. همچنین در صورتی که زمان انتظار برای برقراری مکالمه‌ی ویدئویی با کارشناس مورد نظر بیش از 5 دقیقه طول بکشد، یا کارشناس اظهار آمادگی کرده و ارتباط ویدئویی برقرار نشود، کل مکالمه بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

این کمپانی سرویس جدید مشابهی با Helpout ارائه کرده است است که علاوه بر رایگان بودن می‌توانید از طریق اپلیکیشن Hangouts از آن استفاده کنید. با رجوع به منوی Help در اپلیکیشنِ هنگ‌اوتس و با انتخاب Video Call می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. بعد از به پایان رسیدن دوره‌ی تست این سرویس، می‌توانید سئوالات و مشکلات خود را درباره محصولاتی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ و کروم‌بوک‌ها مطرح کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات