کورنینگ: محصول جدید ما به اندازه‌ی یاقوت کبود در مقابل خش مقاوم است

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کورنینگ اعلام کرده که این شرکت در حال آماده شدن برای ارائه‌ی نوع جدیدی از شیشه‌ی محافظ است که تقریبا به خوبی یاقوت کبود در مقابل خط و خش مقاومت می‌کند و حفاظت برتری در مقابل زمین خوردن دستگاه فراهم خواهد کرد.
تبلیغات

 این محافظ نتیجه‌ی نهایی پروژه‌ی فایر (Project Phire) است که برای تولید شیشه‌ای مقاوم‌تر در مقام خط و خش به منظور رقابت با یاقوت کبود توسط کورنینگ اجرا شد. این خبر مدت کوتاهی پس از معرفی گوریلا گلس 4 توسط این کمپانی مطرح شده است. انتظار می‌رود گوریلا گلس 4 طی سال جاری میلادی در بسیاری گوشی‌های هوشمند جدید مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، در صوتی که Project Phire موفق شود اهداف مد نظر کورنینگ را برآورده سازد، در سطحی بالاتر از گوریلا گلس قرار خواهد گرفت و موجب کاهش فروش آن خواهد شد.

سال پیش گفته می‌شد که اپل با همکاری GT Advanced Technologies در حال کار روی یاقوت کبود برای استفاده در آیفون 6 است. این مساله در حالی ختم شد که بخاطر مدیریت ناصحیح کمپانی GT، محصولات تولیدی آسیب دیده، با تاخیر فراوان و با مشکلات  مالی گسترده مواجه شد. اینکه تلاش‌های جدید کورنینگ در نهایت موجب تولید گوشی‌های هوشمند مقاوم‌تر خواهد شد یا خیر مساله‌ای است که باید همچنان برای فهمیدن آن منتظر بمانیم.

کورنینگ وعده‌های بزرگی در خصوص محصول جدید خود داده اما تا کنون جزئیات زیادی بصورت عمومی در خصوص آن ارائه نکرده است. اگرچه زمان دقیقی برای معرفی محصول پروژه‌ی فایر اعلام نشده، اما کورینگ زمان تقریبی آخر سال را وعده داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات