زوم‌اَپ: لذت گوش دادن به موسیقی با پلیر محبوب JetAudio

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
JetAudio نامی آشنا برای اهالی موسیقی است که از سال‌ها پیش با نسخه‌ی ساده‌ی خود در ویندوز شروع به کار کرد و امروز با قدرت بیشتری نه‌تنها در ویندوز، بلکه در پلت‌فرم‌های اندروید و آی‌او‌اس مشغول به فعالیت است. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 در کنار پلیر‌های محبوب و موفقی همچون PowerAmp و PlayerPro، اپلیکیشن JetAudio همچنان یکی از محبوب‌ترین پلیر‌های موجود است و مسلما اگر از رقیب‌های ذکر شده بالاتر نباشد، پایین‌تر نیز نیست. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن، جدیت تیم سازنده در ظاهر و گرافیک برنامه است که بر خلاف موضوع و کاربرد برنامه، که موسیقی و شنیداریست، با این حال تیم JetAudio ظاهر و گرافیک فوق‌العاده ای را نیز برای برنامه‌ی خود به کار گرفته، که در کنار امکانات بی‌نظیر و کیفیت بالای پخش آن، یکی از کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین نرم‌افزارها را به وجود آورده است.

در این پلیر شما به یک اکولایزر کامل و حرفه‌ای دسترسی دارید که اگر کمی وقت و حوصله پای آن بگذارید می‌توانید کیفیت صدای خروجی از اسپیکر یا هدفون گوشی خود را چندین برابر کنید. اکثر اپلیکیشن‌های موسیقی دارای اکولایزر‌های اختصاصی خود هستند با این حال اکولایزر موجود در JetAudio یکی از قوی‌ترین اکولایزرهای موجود است و شاید بتوان از آن به عنوان یک الگو و مثال خوب برای توسعه‌دهندگان دیگر نام برد.

jetaudio2

اکولایزر 20 باند، پشتیبانی از تمام فرمت‌های رایج موسیقی، نمایش متن آهنگ، دارا بودن 10 ویجت، دسته‌بندی آهنگ‌ها بر اساس Song، Folder و Genre و دارا بودن افکت‌های مختلف برای اعمال روی فایل‌های صوتی از ویژگی هایی هستند که این اپلیکیشن را از هر لحاظ کامل و قابل تحسین می‌کنند.

این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی رایگان و Plus منتشر شده است که برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات