سامسونگ نام‌های گلکسی تب A ،E و J را برای محصولات آینده ثبت کرد

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اگرچه برخی تحلیلگران معتقد هستند سامسونگ امسال گستره‌ی دستگاه‌های عرضه شده به بازار خود را کاهش خواهد داد، اما به نظر می‌رسد این شرکت هنوز تصمیم‌هایی برای افزودن محصولات جدید در ذهن دارد.
تبلیغات

 بنا بر گزارش GalaxyClub، سامسونگ درخواست ثبت نام تجاری سه دستگاه جدید را به اداره‌ی مربوطه در کره‌ی جنوبی ارائه کرده است. نام این دستگاه‌ها، گلکسی تب A ،E و J خواهد بود. مشخص است که این سه، تبلت‌های جدید سامسونگ خواهند بود که به مجموعه‌ی گلکسی تب و گلکسی تب اس افزوده خواهند شد.

نام‌های جدید از الگوی نام‌گذاری جدید سامسونگ برای دستگاه‌هایی بجز سری S نظیر گلکسی A5، گلکسی E5 و گلکسی J1 پیروی می‌کنند. استفاده از حروف جدید به‌جای طولانی کردن نام و افزودن پسوند‌های بیشتر به آن حرکت خوبی در راستای سادگی به شمار می‌رود. این شیوه‌ی نام‌گذاری ممکن است از نظر بازاریابی چندان منطقی نباشد، اما بخاطر موقعیت ناپایدار سامسونگ در مدت اخیر، می‌توان به چشم یک اقدام ضروری به آن نگاه کرد.

مشخصا سامسونگ در حال چینش مجدد سربازهای خود برای تجدید قوا و حمله‌ی مجدد به بازار است. باید منتظر ماند و دید این شرکت موفق خواهد شد بازار رو به رکود تبلت‌ها را نفسی دوباره ببخشد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات