گزارش زومیت از افتتاحیه فروشگاه اختصاصی ال‌جی و گلدیران در بازار چارسو

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
مطالعه 4 دقیقه
روز گذشته ال‌جی و گلدیران فروشگاهی اختصاصی برای محصولات ال‌جی را در بازار تازه تاسیس چارسو در تهران افتتاح کردند.
تبلیغات

روز پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۹۳، ال‌جی و گلدیران با شعار «بهترین تجربه درون فروشگاهی در فروشگاه تمام عیار» اولین فروشگاه اختصاصی ال‌جی در خاورمیانه را در بازار چارسو تهران افتتاح کردند.

lg-store-1

در این فروشگاه بزرگ تمام محصولات برند ال‌جی، از لوازم خانگی تا دستگاه‌های موبایل وجود دارند و مشتریان می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه این محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و اقدام به خرید آنها کنند.

lg-store-2

پیش از ان که این فروشگاه به صورت رسمی رونمایی شود، وین پارک، مدیرعامل بخش فروش جهانی و بازاریابی ال‌جی همچنین در سخنرانی کوتاهی گفت:

مشتریان ایرانی می‌توانند تمام گستره محصولات ال‌جی را یکجا تجربه کنند. این فروشگاه پیشگام نقشی اساسی در این مسئله ایفا می‌کند و برای مشتریان ایرانی تجربه‌ای از تکنولوژی، ارزش و راحتی فراهم می‌کند و اکنون هر دو شرکت ال‌جی و گلدیران می‌توانند قدم بعدی را بردارند.
lg-store-3

همچنین در این مراسم، حسین تنهایی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت گلدیران گفت:

در این فروشگاه تمامی محصولات ال‌جی ارائه می‌شوند و سعی شده است تا مشتریان احساس کنند که اینجا مانند منزل خودشان است. تلاشمان بر این است تا این گونه فروشگاه‌ها را افزایش دهیم تا مشتریان انتخاب بهتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به این که به زودی با حذف شدن تحریم‌ها، زمینه فعالیت‌های اقتصادی آماده می‌شود، گفت:

ما باید آماده باشیم، تا بتوانیم پس از برداشته شدن موانع، کالا را به شکل صحیح‌تری به مشتری ارائه دهیم. همه تلاشمان بر این است تا کمک کنیم مشتری انتخاب صحیحی داشته باشد.
lg-store-8

یکی از مسئولین رسانه‌ای شرکت گلدیران می‌گوید:

در چارسو مشتریان می‌توانند با فراق بال کامل به گشت و گذار بپردازند و از تکنولوژی ناب لذت ببرند. جدا از مکان وسیع این فروشگاه که حدود 540 متر مربع است، چارسو در کل خاور میانه منحصر به فرد است زیرا تنها فروشگاهی است که مشخصاً تمامی محصولات در رده‌های مختلف محصولات شرکت ال‌جی را تامین می‌کند. همچنین، در بخش تلفن همراه این فروشگاه، درصورت نیاز کلیه مشکلات نرم‌افزاری دستگاه‌های گوشی تلفن همراه مرتفع می‌شود. به علاوه، این فروشگاه با امکانات و شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی نظیر اینترنت رایگان، پذیرائی و غیره برای خریداران تجهیز شده است.
lg-store-4

در این مراسم روبان افتتاح چارسو به دست وین پارک مدیرعامل بخش فروش جهانی و بازاریابی ال‌جی، کوین چا، مدیرعامل بخش خاورمیانه و آفریقای شرکت ال‌جی، حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره گلدیران، حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران و کریس جانگ، مدیر عامل شرکت ال‌جی در ایران و دو نماینده از اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، بریده شد. 

lg-store-6

پس از افتتاح رسمی، مدیران و میهمانان وارد فروشگاه شده و از محصولات متنوعی که در آن وجود داشت بازدید کردند. این فروشگاه در طبقه همکف بازار چارسو قرار گرفته است.

lg-store-7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات