زوم‌اَپ: مدیریت ایمیل‌های یاهو در تلفن همراه با Yahoo Mail

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
سال‌های سال است که یاهو را می‌شناسیم. نامی که یکی از اولین ارائه‌دهنگان سرویس ایمیل و چت آنلاین بود و برای تمام کاربرانش، از جمله کاربران ایرانی بسیار محبوب و خاطره‌انگیز بوده و هست. اگر شما هنوز هم از این وب‌سایت به عنوان سرویس ایمیل خود استفاده می‌کنید، با نسخه‌ی مخصوص موبایل آن، در زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 در این سال‌ها یاهو با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است، از واگذاری ارائه‌ی خدمات مربوط به کاربران خاورمیانه‌اش به شرکت Maktoob، تا حذف پیش‌شماره‌ی ایران برای ثبت‌نام‌های خود و اضافه شدن دوباره‌ی آن. با این حال این شرکت هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به تازگی قدم‌های مثبتی نیز برای پیشرفت و ارتقا خود، مانند تبدیل شدن به موتور جستجوی پیش‌فرض فایرفاکس برداشته است.

در صورتی که از کاربران جدی سرویس‌های ایمیل باشید مطمئنا بیشتر از یک‌بار در روز، ایمیل‌های خود را چک خواهید کرد و شاید روزهایی که منتظر ایمیل مهمی هستید، در روز چندین‌بار به سایت سرویس‌دهنده‌ی خود سر بزنید. یاهو که یکی از سه سرویس برتر ایمیل در حال‌حاضر است اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های همراه خود را برای پلت‌فرم‌های اندروید و ios ارائه کرده که علاوه بر مدیریت راحت‌تر ایمیل‌ها، امکان بی‌نظیری مانند New Email Notifi را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. به این معنا که شما بعد از ثبت ایمیل خود در این نرم‌افزار، هر زمان که ایمیل جدیدی دریافت کنید توسط این اپلیکیشن به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. به این ترتیب نه‌تنها هیچ ایمیلی را از دست نخواهید داد، بلکه نیازی به چک کردن‌های مکرر ایمیل خود برای آگاهی از رسیدن پیام جدید نخواهید داشت.

yahoom21

رابط کاربری این اپلیکیشن به خوبی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود و به نوعی شما را از محیط سنگین و کند سرویس وب یاهو، نجات می‌دهد. امکان ثبت چندین ایمیل مختلف به طور همزمان، ارسال و دریافت ایمیل با قابلیت ضمیمه کردن فایل‌های مختلف، و دسترسی به تمام پوشه‌ها از جمله Spam و Sent Email از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار هستند که استفاده از آن را بیش‌از‌پیش، لذت‌بخش خواهد کرد.

برای دانلود ورژن رسمی این اپلیکیشن برای اندروید و ios ، و همچنین ورژن غیررسمی برای ویندوزفون از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات