زوم‌اَپ: اطلاع‌رسانی به سبک اندروید آب‌نبات‌چوبی با HeadsUP

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌ها و تحولاتی که در اندروید آب‌نبات‌چوبی اتفاق افتاد، سیستم اطلاع‌رسانی آن بود که به طور ریشه‌ای مورد تغییر و بازبینی قرار گرفت و اطلاع‌رسانی‌های قدیمی در هنگام دریافت پیامک یا تماس، جای خود را به سبک جالب و حرفه‌ای‌تری دادند. در ادامه با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 در چند پست پیش LollipopCall را به شما معرفی کردیم که این سبک اطلاع‌رسانی را برای تماس‌های دریافتی شما در اندروید‌های پایین‌تر در اختیار شما قرار می‌داد. امروز نیز اپلیکیشنی را برای شما در نظر گرفته‌ایم که سیستم اطلاع‌رسانی گوشی شما در مورد پیامک‌ها و تمامی اتفاقاتی را که از طریق نوار نوتیفیکیشن‌ به اطلاع شما رسانده می‌شد، به سبک آب‌نبات‌چوبی تغییر می‌دهد و علاوه بر تنوع، زیبایی خاصی را نیز به گوشی شما می‌بخشد.

HeadsUP که از همان زمان معرفی اندروید 5 منتشر شده بود این روزها به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و کامل پلی‌استور تبدیل شده است که دیگز از نسخه‌ی بتا و پر از ایرادش فاصله گرفته و هم‌اکنون می‌توان به عنوان یک اپلیکیشن حرفه‌ای و بدون خطا از آن نام برد که با رابط کاربری فوق‌العاده ساده و سبک خود ، امکان فعال‌سازی این ویژگی را به شما خواهد داد.

headsup2

این اپلیکیشن از چند تم مختلف برخوردار است که به شما امکان شخصی‌سازی آن بر اساس سلیقه‌تان را می‌دهد. در منوی تنظیمات برنامه شما می‌توانید مشخص کنید که اطلاع‌رسانی کدام برنامه‌ها با این روش نمایش داده شود (انتخابی یا تمام اپلیکیشن‌ها) و قابلیت تعیین زمان نمایش پنجره‌ی اطلاع‌رسانی روی صفحه را نیز خواهید داشت. با فعال کردن این اپلیکیشن در صورتی که در حال انجام یک بازی یا مرور یک صفحه‌ی اینترنتی، نوتیفیکیشنی دریافت کنید دیگر نیازی به خروج از برنامه یا بازی خود نخواهید داشت و برای مثال در صورت دریافت یک پیامک، می‌توانید متن آن و فرستنده‌اش را مشاهده کنید و تنها در صورت تمایل با کلیک روی گزینه‌ی Replay اقدام به پاسخ‌گویی کنید. برای دریافت این نرم‌افزار از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات