نسخه پایدار پخش‌کننده‌ی VLC برای اندروید عرضه شد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام نسخه‌ی پایدار پخش‌کننده‌ی محبوب VLC در گوگل پلی قرار گرفته است.
تبلیغات

نسخه‌ی بتای Video LAN Client یا به تعبیر شناخته‌شده‌تر، VLC مدت‌هاست برای سیستم‌عامل اندروید عرضه شده که البته همیشه پسوند «بتا» نیز آن را همراهی می‌کرده است؛ پسوندی که به کاربر اطلاع می‌داد این نسخه هنوز زمین بازی توسعه‌دهندگان برای افزودن و آزمایش قابلیت‌هاست. حال سرانجام نسخه‌ی پایدار این پخش‌کننده‌ی محبوب در گوگل پلی قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان VLC بالاخره به این نتیجه رسیده‌اند که حاصل کارشان، بعنوان یک اپلیکیشن رسمی و باکفایت، پتانسیل ارائه به کاربران را خواهد داشت.

روز گذشته، نسخه‌ی جدیدی از پخش‌کننده‌ی VLC وارد گوگل پلی شد که به موجب آن، هم‌اکنون VLC با دو نسخه در گوگل پلی حضور دارد. نسخه‌ی پایدار که بر مبنای اصول و خط‌مشی طراحی متریال گوگل توسعه یافته، از هم‌اکنون در کنار نسخه‌ی بتا که قابلیت‌های مختلف ابتدا بر روی آن آزمایش خواهند شد در اختیار کاربران قرار دارد.

VLC-for-Android-not-the-beta

به نظر می‌رسد Videolabs تصمیم به خارج کردن نسخه‌ی بتا نداشته و همچنان آن را بعنوان زمین بازی توسعه‌دهندگان خود مورد استفاده قرار خواهد داد. ممکن است به ذهن شما هم خطور کرده باشد که چرا نسخه‌ی بتای VLC باید از شماره نسخه‌ی بالاتری (1.0.1) در مقابل نسخه‌ی پایدار (که تحت شماره‌ی 0.9.1 عرضه شده) برخوردار باشد. این اقدام کاملا منطقی بوده و هرچه باشد نسخه‌ی بتای اغلب اپلیکیشن‌ها از بروزرسانی‌های سریع‌تری برخوردار است. با این وجود تصور می‌کنیم نسخه‌ی پایدار اپلیکیشن VLC بزودی بروزرسانی‌های نسخه‌ی بتا را دریافت خواهد کرد.

VLC برای اندروید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات