پرچمدار اچ‌تی‌سی دو ساعت و نیم پیش از پرچمدار سامسونگ معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از قبل می‌دانیم که هر دو کمپانی اچ‌تی‌سی و سامسونگ، مراسم معرفی پرچمداران خود را در تاریخ 1 مارس مصادف با ۱۰ اسفند برگزار خواهند کرد. هنوز نمی‌دانیم ستاره‌ی اصلی این روز کدام دستگاه خواهد بود اما هم‌اکنون متوجه شدیم که اچ‌تی‌سی، پیش از سامسونگ مراسم خود را اجرا خواهد کرد.
تبلیغات

 در حالی که مراسم سامسونگ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد، کنفرانس خبری اچ‌تی‌سی دو ساعت و نیم زودتر یعنی برای ۱۸:۳۰ برنامه‌ریزی شده است. این موضوع در توییتر توسط جف گوردون مدیر روابط بین‌الملل اچ‌تی‌سی مورد تایید قرار گرفته است.

HTC-One-M9-before-Samsung-Galaxy-S6

همانطور که بارها گفته شد، انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی در این مراسم از پرچمدار One M9 و شاید One (M9) Plus برای نمایشگاه MWC 2015 رونمایی کند و سامسونگ نیز گلکسی اس 6 و گلکسی اس اج را با خود به همراه خواهد آورد.

ممکن است این فاصله‌ی زمانی پیش از معرفی پرچمدار رقیب چندان معنادار و با ارزش نباشد ، اما اچ‌تی‌سی احتمالا انتظار دارد مشتریان به اندازه‌ای از محصولات معرفی شده توسط این شرکت هیجان‌زده شوند که محصولات جدید سامسونگ چندان در معرض توجه قرار نگیرد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که اچ‌تی‌سی، فروش پرچمدارهای جدید خود را بلافاصله پس از معرفی آغاز کند؛ درست همانگونه که در خصوص پرچمدار سال گذشته یعنی (One (M8 شاهد بودیم.

دیدگاه شما چیست؟ تصور می‌کنید این موضوع در نهایت برای اچ‌تی‌سی به یک مزیت بدل خواهد شد یا اهمیت چندانی نخواهد داشت؟ شاید هم سامسونگ موفق شود با ارائه‌ی محصولاتی بهتر، پرچمداران اچ‌تی‌سی را زیر سایه قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات