BenQ پنل 84 اینچی لمسی خود را با رزولوشن 4K عرضه کرد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
BenQ پنل‌های غول‌پیکر 84 اینچی خود را با هدف استفاده در اتاق‌های کنفرانس عرضه کرد. پنل RP840G از ده نقطه‌ی لمس همزمان پشتیبانی کرده و به رزولوشن 4K UHD مجهز است.
تبلیغات

 پنل RP840G کمپانی BenQ کاملا چندسکویی بوده و از سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس و کروم پشتیبانی می‌کند. این پنل غول‌پیکر از کنترل‌ لمسی چندسیستمی از طریق USB برخوردار بوده و با استفاده از نرم‌افزار QCast قادر است محتوا را از هر PC یا دستگاه هوشمندی دریافت کرده و هم‌رسانی (Share) کند. این پنل همچنین از کلیدهای سخت‌افزاری نیز در قسمت حاشیه‌ی جلویی برخوردار است تا کنترل کلی بر روی آن به نحو ساده‌‌ای امکان‌پذیر باشد.

BenQ-RP840G-3

این پنل با برخورداری از نرم‌افزار (Multiple Display Administrator (MDA خود کمپانی BenQ، نگهداری دستگاه توسط بخش آی‌تی سازمان را تسهیل می کند. این سیستم از طریق ارتباط LAN، امکان مدیریت از راه دور و خاموش کردن دستگاه را فراهم می‌کند. نرم‌افزار آموزشی DisplayNote که بصورت پیش‌فرض در این پنل جای گرفته امکان مشارکت و اعمال نظر شرکت‌کنندگان در ارائه‌های انجام شده از طریق تبلت یا لپ‌تاپ‌های شخصی آن‌ها را ممکن می‌کند. یکی از مسئولان کمپانی BenQ در ایالات متحده در خصوص این محصول می‌گوید:

پنل چندلمسی RP840G، برای ارائه‌ی ارزش فوق‌العاده‌ای به محیط‌های هوشمند و متصل امروزی طراحی شده است. با ارائه‌ی رزولوشن 4K UHD و لمس 10 نقطه‌ای در سطح 84 اینچی پنل، این امکان برای شخص ارائه دهنده قراهم خواهد شد که به سادگی هرچه تمام‌تر با محتوای نقش بسته بر روی صفحه به تعامل بپردازد. برای ارتقای تعامل و همکاری، این نمایشگر به کاربران امکان جفت کردن دستگاه‌های شخصی خودشان را خواهد داد که موجب ورود مشارکت مخاطبین به مرحله‌ی کاملا جدیدی خواهد شد.
BenQ-RP840G-4

بعنوان یک مزیت رقابتی دیگر، BenQ به همکاری با Omnivision پرداخته و نرم‌افزار Omnitapps Showcase را نیز درون پنل RP840G بصورت رایگان جای داده است. Omnitapps Showcase یک نرم‌افزار ساده‌ی چندلمسی است که بصورت ایده‌آل برای هر موقعیتی که نیازمند برقراری تعامل با کاربران و مشتریان به شیوه‌ای کاملا خلاقانه باشد مناسب خواهد بود.

متاسفانه هنوز صحبتی در خصوص قیمت‌گذاری این نمایشگر به میان نیامده است اما احتمالا این پنل از جمله محصولاتی است که قیمت آن بخاطر کاربرد سازمانی، چندان حائز اهمیت نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات