مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی و اپل واچ احتمالا همین ماه معرفی و عرضه خواهند شد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
قرار است دو محصول جدید و هیجان انگیز از سوی اپل طی ماه‌های آینده معرفی و عرضه شود. احتمال می‌رود این دو محصول جدید، اپل واچ و مک‌بوک ایر ۱۲ اینچ با نمایشگر رتینا باشند. همچنین گفته می‌شود همزمان با عرضه ساعت اپل احتمالا iOS 8.2 نیز رسما منتشر خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش یک منبع فرانسوی به نام iGen احتمالا ۲۴ فوریه روزی خواهد بود که عرضه اپل واچ شروع شود و رسما مک بوک ایر ۱۲ اینچی مجهز به نمایشگر رتینا نیز معرفی گردد. با اینکه iGen یک منبع قابل اعتماد به شمار می‌رود و تاکنون اشتباه بزرگی نداشته اما منبع قابل اعتماد‌تر در این زمینه یعنی 9to5Mac اینطور تصوری ندارد و معتقد است کوپرتینویی‌ها برای ماه فوریه هیچ مراسمی را میزبانی نخواهد کرد.

Apple-Watch

این روز‌ها شایعات پیرامون آیپد پرو ۱۲.۲ یا ۱۲.۹ اینچی بالا گرفته و گفته می‌شود اپل تولید این آیپد را شروع کرده است. حتی برخی منابع از احتمال مجهز شدن این آیپد بزرگ به قلم استایلوس سخن به میان می‌آورند. در هر حال بعید است در مراسم ماه فوریه این آیپد را ببینیم. مطمئنیم که اپل برای ورود به یک بازار جدید عجله‌ای نخواهد داشت و با اطمنیان خاطر از تولید نازک‌ترین مک‌بوک ایر تا به حال پا به عرصه معرفی و عرضه مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی خواهد گذاشت.

در نهایت تاریخ مورد اعتماد‌تر این سه محصول به این صورت خواهد بود؛ آیپد پرو به احتمال زیاد در مراسم WWDC در ماه ژوئن معرفی خواهد شد، تاریخ معرفی و عرضه اپل واچ و مک‌بوک ایر ۱۲ اینچی رتینا نیز اگر برای همین ماه تنظیم نشده باشد به احتمال زیاد تا ماه مارس عقب خواهد افتاد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات