تایید شد: پرچمدار جدید هواوی ماه آوریل در لندن معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه هواوی کار خود را بعنوان شرکتی که با تولید محصولات مقرون به‌صرفه و رده پایین شناخته شده بود آغاز کرد، اما طی یکی دو سال گذشته سخت تلاش کرده با عرضه‌ی محصولات سری Ascend P این تصور و ذهنیت را تغییر دهد. اما این شرکت در سال 2015 چه برنامه‌ای دارد؟
تبلیغات

 اسند پی 6 هواوی در سال 2013 هنوز هم رقیب جدی برای پرچمداران دیگر به شمار نمی‌رفت، اما با عرضه‌ی اسند پی 7 در سال 2014، هواوی ثابت کرد صلاحیت حضور در این بازار را دارد. یک نقشه‌ی راه که روز گذشته منتشر شده، نمایانگر برنامه‌های هواوی برای یک دستگاه پوشیدنی در کنار پرچمدار سری P این شرکت است. هواوی تایید کرده که در حال کار روی پرچمدار جدید خود بوده و برنامه دارد در ماه آوریل طی مراسمی در لندن نسبت به معرفی آن اقدام کند.

متاسفانه جزئیات بیشتری از سوی هواوی مورد تایید قرار نگرفته اما با فرض قرار دادن نام دستگاه، می‌توان انتظار نسل جدید اسپند پی این شرکت را داشت که مشخصات و قیمت آن مدتی پیش فاش شده بود. با فرض اینکه تصاویر و مشخصات فنی فاش شده حقیقت داشته باشند، Ascend P8 یا P8 از چیپ 8 هسته‌ای اختصاصی خود این شرکت موسوم به Kirin 930 برای امور پردازشی استفاده خواهد کرد.

huawei-p81

مسئولان هواوی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که تولید چیپ اختصاصی، برای ایجاد توازن در برنامه‌هایی که این شرکت در ذهن دارد حیاتی است. رویکردی که تصور می‌کنیم شباهت بسیاری به سیاست شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ داشته باشد که به دنبال ایجاد مزیت رقابتی نسبت به بدنه‌ی کلی بازار هستند.

در هر صورت تصور می‌کنیم برای اطلاع از برنامه‌های اصلی هواوی، چاره‌ای جز منتظر ماندن تا مراسم ماه آپریل وجود نداشته باشد. بنابراین زومیت را پیش از کنگره جهانی موبایل و در طی آن همراهی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات