مایکروسافت اپلیکیشن تقویم Sunrise را می‌خرد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت که پس از تغییرات مدیریتی، به دنبال توسعه نرم‌افزارها و سرویس‌های خود است، قصد دارد  یک اپلیکیشن تقویم به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار بخرد.
تبلیغات

مایکروسافت به تازگی اقدام به خرید سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی کرده است! در آخرین مورد، وب‌سایت تک‌کرانچ مدعی شده ردموندی‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید شرکت توسعه اپلیکیشن Sunrise پرداخته‌‌اند. اپلیکیشن تقویم Sunriseکه پیش‌تر در زوم‌اپ هم معرفی شده بود، یکی از برترین اپلیکیشن‌های تقویم در پلی استور گوگل و اپ استور اپل است.

اپلیکیشن‌های ساخت شرکت Sunrise به رابط کاربری ساده و تمیز مشهور هستند و اپلیکیشن تقویم آن، می‌تواند رویدادها و قرارهای شما را با سرویس‌های متنوعی مثل جیمیل، مایکروسافت اکسچنج، آی‌کلاد و حتی شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک، لینکدین و فوراسکوئر همگام‌سازی کند.

اپلیکیشن‌های Sunrise برای اندروید، iOS و Mac ارائه شده‌اند و نسخه تحت وب آن نیز از طریق هر پلتفرمی در دسترس است، اما هیچ اپ اختصاصی برای ویندوز و ویندوز فون ارائه نشده است.

مایکروسافت هنوز در این باره اطلاعی نداده و این شایعه را تکذیب یا تایید نکرده، اما احتمالا به زودی اخبار بیشتری از این موضوع منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره سیاست‌های جدید مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات