با اپلیکیشن sharksmart خوراک کوسه‌های استرالیایی نخواهید شد

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر ساکن استرالیا هستید و قصد شنا کردن در آب‌های آزاد این کشور  را دارید، باید مواظب باشید که به عنوان ناهار، طعمه یک کوسه گرسنه در اعماق دریا نشوید. برای بهبود این وضعیت و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی، دولت استرالیا با ارائه یک اپلیکیشن در این زمینه، سعی می‌کند، تا حد امکان از تبدیل شدن‌تان به خوراک کوسه‌ها جلوگیری کند. با ما همراه شوید.
تبلیغات

 اپلیکیشن توسعه یافته توسط دولت استرالیا، sharksmart نام دارد که با ارائه اطلاعاتی در رابطه با انواع کوسه‌ها و مخلوقات خطرناک زیر دریا سعی می‌کند، اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهد. این اطلاعات از آشنایی با انواع کوسه‌های آدم‌خوار تا کوسه‌های بی‌خطر و حتی باقی ماهی‌ها را شامل شده و به شما در شناسایی مناطق کم‌خطرتر برای شنا کردن یاری می‌کند. 

اپلیکیشن sharksmart، همچنین سواحل مختلف استرالیا را به همراه مناطقی که از این بابت خطر بیشتری دارند، معرفی می‌کند و به این ترتیب می‌تواند شما را در انتخاب محل مناسب برای تفریح در سواحل این کشور آشنا کند. 

اگر قصد سفر به استرالیا را دارید یا ساکن این کشور هستید یا به هر حال کنجکاو هستید تا با مخلوقات آدم‌خوار  زیر دریا آشنا شوید، با دانلود اپلیکیشن sharksmart از این صفحه از اطلاعات آن در آیفون یا آیپدتان بهره‌مند شوید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات