مینی پی‌سی ویندوزی آینول با قیمت ۱۶۰ دلار معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
Ainol تولید کننده چینی تبلت دست به ساخت یک مینی‌ پی‌سی بر پایه ویندوز ۸.۱ زده است. اگر در بازار به دنبال یک مینی‌ پی‌سی برای جایگزین شدن سیستم رومیزی خود هستید، Ainol به زودی عرضه این محصول را در بازار‌های جهانی شروع خواهد کرد.
تبلیغات

مینی پی‌سی جدید Ainol با پردازنده چهار هسته‌ای اتم اینتل Z3735D و پشتیبانی از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این مینی پی‌سی بر پایه ویندوز 8.1 می‌توان به تعبیه شدن درگاه HDMI، دو درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0 اشاره کرد که به وای‌فای مدل 802.11 و بلوتوث 4.0 مجهز شده است. مینی پی‌سی شرکت آینول همچنین از درگاه کارت microSDXC برای افزایش حافظه ذخیره سازی داخلی محصول تا ۱۲۸ گیگابایت نیز بهره می‌برد.

باتری که آینول برای این محصول در نظر گرفته ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که همین ظرفیت زیاد باعث می‌شود بتوان بدون اتصال به برق نیز از این مینی پی‌سی با اتصال به نمایشگر استفاده کرد. در سند مشخصات فنی این محصول آمده که از باتری قابل حمل این محصول حتی می‌توان به عنوان یک شارژر برای دستگاه‌های موبایل استفاده کرد.

این دستگاه هم‌اکنون در چین با قیمت ۱۶۰ دلار قابل خرید است و تنها تا چند ماه دیگر این مینی پی‌سی در باقی بازار‌های جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مینی پی‌سی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات