اندروید آبنبات چوبی برای نسخه‌ی اکسینوس گلکسی S5 منتشر شد

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در ماه دسامبر اندروید آبنبات چوبی را برای نسخه‌ی اسنپ‌دراگون گلکسی S5 در شمار معدودی از کشور‌ها منتشر کرد. حال کره‌ای‌ها نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل را برای نسخه‌ی اکسینوس در قزاقستان منتشر کرده‌اند. با توجه به اینکه نسخه‌ی رسمی وارد شده به کشور نیز از تراشه‌ی اکسینوس بهره می‌برد، پس باید در آینده‌ی نزدیک شاهد بروزرسانی این تلفن در ایران باشیم.
تبلیغات

پس از آغاز انتشار اندروید آبنبات چوبی برای نسخه‌ی اسنپ‌دراگون در کشور لهستان و سپس روسیه و مالزی، حال این کمپانی اندروید ۵ آبنبات چوبی را برای گلکسی S5 در قزاقستان در اختیار کاربران قرار داده است. بروزرسانی جدید، سیستم‌عامل جدید گوگل را به‌همراه رابط کاربری تغییر یافته و الهام گرفته شده از طراحی متریال گوگل را به پرچمدار ۲۰۱۴ سامسونگ هدیه کرده است. اپلیکیشن‌های پیش‌فرض رابط کاربری سامسونگ نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند که این تغییرات هم از نظر ظاهری و هم از منظر کاربردی این گوشی‌هوشمند را تحت تاثیر قرار داده است. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به بهبود اعلانیه‌های لاک اسکرین، بهبود شناسایی اثر انگشت و اعلانیه‌های خود گوشی اشاره کرد.

لینک دانلود

 گلکسی S5 را می‌توان به دو روش بروزرسانی کرد. استفاده از پی‌سی و نرم‌افزار Samsung Kies یا از طریق OTA. در صورتی که از دارندگان گلکسی S5 هستید، می‌تواید با مراجعه Settings>>System>>About Software یا از طریق نرم‌افزار Samsung Kies‌ از ارائه‌ی بروزرسانی آگاه شوید. در صورت ارائه‌ی بروزرسانی برای گلکسی S5 خود، این موضوع را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات