مدیر بازاریابی سامسونگ این کمپانی را ترک کرد

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
روند رو به نزول سامسونگ در مورد فروش گوشی‌های‌هوشمند، این کمپانی را به مشکلاتی روبرو کرده که در نتیجه‌ی آن سامسونگ شماری از متخصصان خود را کنار گذاشت. ساعاتی پیش نیز یکی از نیروهای جدید این کمپانی به‌دلیل مشکلات جسمانی سامسونگ را ترک کرد.
تبلیغات

سامسونگ روزهای چندان خوشی را پشت سر نمی‌گذارد و برای چند فصل متوالی است که اوضاع برای غول کره‌ای بر وفق مراد نیست. کره‌ای‌ها در ماه دسامبر برای سر و سامان دادن به کمپانی خود و بهبود اوضاع، شماری از مقامات و متخصصان خود را کنار گذاشته و نفرات جدیدی را با امید تغییر در شرایط استخدام کردند. یکی از این افراد کیم سئوک پیل بود که به‌عنوان مدیر بازاریابی استراتژیک سامسونگ انجام وظیفه می‌کرد. یکی از وظایف وی هدایت بخش بازاریابی سامسونگ در مورد فروش گلکسی S6 بود. وی ساعاتی پیش سامسونگ را به‌دلیل مشکلات سلامتی ترک کرد.

هنوز نمی‌توان د رمورد تاثیر خروج وی از سامسونگ روی گلکسی S6 و تغییرات پیش رو بحث کرد. اما با توجه به باقی ماندن کمتر از یک ماه تا معرفی نسل جدید پرچمدار سامسونگ، انتظار می‌رود تغییرات چندانی را در بازاریابی و تبلیغات صورت گرفته از سوی سامسونگ شاهد نباشیم. پس از استعفای کیم، سامسونگ لی سانگ چول، مدیر اسبق سامسونگ در روسیه را به سمت مدیر بازاریابی استراتژیک خود گماشت.

گمانه‌ها حکایت از این دارند که کیم در آینده‌ به سامسونگ بازخواهد گشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات