ویندوز 10 برای موبایل تاکنون توسط ۶۰۰٫۰۰۰ کاربر امتحان شده است

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت اوایل همین ماه جاری میلادی «ویندوز ۱۰ برای گوشی‌‌های هوشمند» را منتشر کرد. ویندوز ۱۰ برای موبایل شامل چندین اپلیکیشن جدید، بازطراحی بخش تنظیمات و اعلانیه‌ها، بهبود‌هایی در رابط کاربری و چندین تغییر ریز و درشت دیگر می‌شود.
تبلیغات

بنا به وب‌سایت Neowin که به چند منبع آگاه دسترسی دارد، این سیستم عامل تاکنون توسط ۶۰۰٫۰۰۰ دستگاه آزمایش شده است. جالب است بدانید که در بین این تعداد دستگاه، کارمندان مایکروسافت نیز با گوشی‌های ویندوزفونی خود به امتحان این نسخه پرداخته‌اند. 

یکی از دلایلی که تعداد آزمایش کنندگان این نسخه ویندوز ۱۰ برای موبایل بیشتر از ۶۰۰٫۰۰۰ نشده به احتمال قوی منتشر نشدن این پلتفرم برای برخی از دستگاه‌های مهم مبتنی بر ویندوزفون است. برای مثال لومیا 930 هنوز نمی‌تواند از ویندوز 10 برای موبایل پشتیبانی کند.

هدف از انتشار آخرین نسخه پلتفرم ویندوزفون برای موبایل تمرکز بیشتر بر روی دستگاه‌های رده پایین بوده و همین دلیل مهمی برای بزرگ نبودن جامعه آزمایش کنندگان است. انتظار داریم با در دسترس قرارگیری ویندوز ۱۰ برای پرچم‌دار‌هایی همچون لومیا 930 و لومیا 1520 تعداد این افراد نیز به سرعت افزایش پیدا کند.

آیا شما ویندوز 10 موبایل را امتحان کرده‌اید؟ نظر شما درباره این نسخه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات